Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public void OnPluginStart(){
    RegConsoleCmd("sm_menubroni", bronie);
}

 public Action bronie(int client, int args){
     Menu gMenu = new Menu(gMenu_Handler);
     gMenu.SetTitle("Wybierz broń!");
     gMenu.AddItem("1", "BROŃ - AK-47");
     gMenu.AddItem("2", "BROŃ - NEGEV");
     gMenu.AddItem("3", "[ON/OFF] wiadomości przy wybieraniu broni");
     gMenu.Display(client, 140000000);
 }
 
 public int gMenu_Handled(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) {
     switch(action)
	{
		case MenuAction_Select:
		{
			switch(a) {
				case 0:
				{
				    GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
					 PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
					case 1:
				{
				    GivePlayerItem(client, "weapon_negev");
					 PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
					case 2:
				{
				    FakeClientCommandEx(client, "sm_menubroni");
				     PrintToChat(client, "\x03 Wiadomości zostały: (wlaczone/wylaczone}");
				    
				    // i tu te if powinny byc by wlaczac/wylaczac opcje " gMenu.AddItem("3", "[ON/OFF] wiadomości przy wybieraniu broni");", ze wlaczam wylaczam wiadomosci. cos tam ogarniam te ify, ale nie na tyle by zrobic z tego jakos dzialajaca rzecz
				}
			}
		}
		case MenuAction_End:
			delete menu;
	}
	return 0;
 }

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Moderator poziom 2

Powinno działać:

Spoiler
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

bool g_bEnabled[MAXPLAYERS + 1] = true;

public void OnPluginStart() {
	RegConsoleCmd("sm_menubroni", bronie);
}

public Action bronie(int client, int args) {
	Menu gMenu = new Menu(gMenu_Handler);
	gMenu.SetTitle("Wybierz broń!");
	gMenu.AddItem("", "BROŃ - AK-47");
	gMenu.AddItem("", "BROŃ - NEGEV");
	
	char sBuffer[64];
	Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s wiadomość przy wybieraniu broni.", g_bEnabled[client] ? "Wyłącz":"Włącz");
	gMenu.AddItem("", sBuffer);
	gMenu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);
}

public int gMenu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) {
	switch (action)
	{
		case MenuAction_Select:
		{
			switch (a) {
				case 0:
				{
					GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
					PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
				case 1:
				{
					GivePlayerItem(client, "weapon_negev");
					PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
				case 2:
				{
					if (g_bEnabled[client])
						g_bEnabled[client] = false;
					else
						g_bEnabled[client] = true;
					
					bronie(client, 0);
					PrintToChat(client, "\x03 Wiadomości zostały: %s", g_bEnabled[client] ? "włączone":"wyłączone");
				}
			}
		}
		case MenuAction_End:delete menu;
	}
} 

 

 

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Paweł napisał:

Powinno działać:

  Ukryj zawartość

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

bool g_bEnabled[MAXPLAYERS + 1] = true;

public void OnPluginStart() {
	RegConsoleCmd("sm_menubroni", bronie);
}

public Action bronie(int client, int args) {
	Menu gMenu = new Menu(gMenu_Handler);
	gMenu.SetTitle("Wybierz broń!");
	gMenu.AddItem("", "BROŃ - AK-47");
	gMenu.AddItem("", "BROŃ - NEGEV");
	
	char sBuffer[64];
	Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s wiadomość przy wybieraniu broni.", g_bEnabled[client] ? "Wyłącz":"Włącz");
	gMenu.AddItem("", sBuffer);
	gMenu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);
}

public int gMenu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) {
	switch (action)
	{
		case MenuAction_Select:
		{
			switch (a) {
				case 0:
				{
					GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
					PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
				case 1:
				{
					GivePlayerItem(client, "weapon_negev");
					PrintToChat(client, " \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
				}
				case 2:
				{
					if (g_bEnabled[client])
						g_bEnabled[client] = false;
					else
						g_bEnabled[client] = true;
					
					bronie(client, 0);
					PrintToChat(client, "\x03 Wiadomości zostały: %s", g_bEnabled[client] ? "włączone":"wyłączone");
				}
			}
		}
		case MenuAction_End:delete menu;
	}
} 

 

 

Nie zadziała

  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, ogbudowa napisał:

Nie zadziała

 

@Ruzio

public int gMenu_Handled(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) {

handler menu przyjmuje 4 argumenty nie 5

 

public int MenuHandler1(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2)
Cytat
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
 
bool g_Msg[MAXPLAYERS + 1] = {true, ...};
char Toggler[256];
 
public OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("sm_menubroni", bronie);
}
 
public Action bronie(int client, int args) 
{
    Menu gMenu = new Menu(gMenu_Handler);
    gMenu.SetTitle("Wybierz broń!");
    gMenu.AddItem("1""BROŃ - AK-47");
    gMenu.AddItem("2""BROŃ - NEGEV");
    Format(Toggler, sizeof(Toggler), "%s Wiadomości przy wybieraniu broni", (g_Msg[client] ? "[OFF]" : "[ON]"));
    gMenu.AddItem("3", Toggler);
    gMenu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);
    return Plugin_Handled;
}
 
int gMenu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            switch(pos)
            {
                case 0:
                {
                    GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
                    if (g_Msg[client])
                        PrintToChat(client, \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 AK-47\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
                }
                case 1:
                {
                    GivePlayerItem(client, "weapon_negev");
                    if (g_Msg[client])
                        PrintToChat(client, \x0B [BRONIE] \x04 ★\x02Twoja broń to \x01 NEGEV\x04★"); // wybierajac opcje nr3 chcialbym aby ta wiadomosc nie wyswietlala sie, lub jesli juz byly wylaczona to zeby sie wyswietlala
                }
                case 2:
                {
                    PrintToChat(client, "\x03 Wiadomości zostały: %s.", (g_Msg[client] ? "wyłączone" : "włączone"));  
                    g_Msg[client] = !g_Msg[client];
                    FakeClientCommandEx(client, "sm_menubroni");
                }
            }
        }
        case MenuAction_End:
            delete menu;
    }
    return 0;
 }

 

Edytowane przez ogbudowa
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Moderator poziom 2
1 godzinę temu, ogbudowa napisał:

 

@Ruzio

public int gMenu_Handled(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) {

handler menu przyjmuje 4 argumenty nie 5

 

public int MenuHandler1(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2)

 

Masz rację nie patrzyłem się na handler. 

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...