Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
szogun

[Rozwiązane] Ogarniczenie warunku

Recommended Posts

Pomęczę was znowu, tym razem o co innego, mam plugin ktory odwołuje się to tabel w pluginie kento_rankme i teraz korzystałem tylko z jednej wartości do przyznawania rangi za wygrane wojny.

 

W kodzie pluginu zrobiłem takie cudo, tylko teraz gdy mamy np. wygrane 5 wojen a przegrane 8 wojen ta wartość wynosi -3 i teraz moje pytanie jak zrobić aby dana wartość nie schodziła na minus

g_iMatch[client] = iStats[MATCH_WIN] - iStats[MATCH_LOSE];

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
if(g_iMatch[client] < 0)
	g_iMatch[client] = 0;

 

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem to co chcesz zrobić.

  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm generalnie o to powinno chodzić. Stosując warunek powyżej wprowadzasz taki "filtr", który nie pozwala na sprowadzenie tej wartości poniżej zera. Nie wpływa to na żadną z wartości (win-lose), gdyż nie zostały one w żaden sposób zmodyfikowane

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działać zadziałało, jednak znalazłem inne zastosowanie które jest o wiele krótsze

g_iMatch[client] = (iStats[MATCH_WIN] - iStats[MATCH_LOSE])*-1;

Jak już jesteśmy przy tym, jeszcze jedno pytanie, potrzebuje aby odejmować mecze dopiero jeżeli match_win wyniesie więcej niż 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, szogun napisał:

Działać zadziałało, jednak znalazłem inne zastosowanie które jest o wiele krótsze


g_iMatch[client] = (iStats[MATCH_WIN] - iStats[MATCH_LOSE])*-1;

Jak już jesteśmy przy tym, jeszcze jedno pytanie, potrzebuje aby odejmować mecze dopiero jeżeli match_win wyniesie więcej niż 5

Twoja liczba będzie ujemny, jeśli wynik dodawania jest dodatni. 

 

g_iMatch[client] = iStats[MATCH_WIN];

if(iStats[MATCH_WIN] > 5)
{
    g_iMatch[client] = iStats[MATCH_WIN] - iStats[MATCH_LOSE];

    if(g_iMatch[client] < 0)
    {
        g_iMatch[client] *= -1;
    }
}

 

Edited by Master
  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...