Skocz do zawartości
KoOsTeK

[Brak rozwiązania] Bonus za TAG grupy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Od jakiegoś czasu próbuje ogarnąć bonus za tag grupy. 

Zależy mi na tym, że po ustawieniu danego TAG'u gracz z miejsca otrzymuje armor bez hełmu. No i przy wejściu gracza żeby sprawdzało czy ma TAG. Jeżeli ma to wiadomo armor z miejsca dla niego.

 

Sugerowałem się na tym temacie i edytowałem tak aby zamiast granatów otrzymywać 100 kevlara (bez hełmu)

https://go-code.pl/temat/353-rozwiazane-bonus-za-ustawienie-nazwy-grupy/?tab=comments#comment-1936

Zmieniłem wsio i kompilacja poszła bez problemu. Wrzuciłem na serwer, res serwa, zmieniłem TAG przed wejściem na serwer i po wejściu cisza..... niestety ale nie działa ;/

Nie mam pojęcia czemu to nie śmiga. Żadnych błędów.

Ja już się do nauki pisania/edytowania pluginów nie nadaje... Za stary człowiek już jest.

Może Wy mi pomożecie?

 

Spoiler

#include <cstrike>
#include <sdktools>
#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required
bool HaveGroup[MAXPLAYERS + 1];
public Plugin myinfo =  {
    name = "", 
    author = "Brum Brum", 
    description = "TAG Grupy", 
    version = "1.0", 
    url = "..."
};

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
    if (HaveGroup[client])
    {
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100);
    }
}

public void OnClientPostAdminCheck(int client)
{
    CheckGroup(client);
}

public void OnClientDisconnect(int client)
{
    HaveGroup[client] = false;
}

void CheckGroup(int client)
{
    char ClanTag[64];
    CS_GetClientClanTag(client, ClanTag, sizeof(ClanTag));
    if (StrEqual(ClanTag, "Kogo?", true))
    {
        HaveGroup[client] = true;
    }

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy TAG grupy jest prawidłowy? Bo to aktualnie jedyny pomysł, który mi przychodzi do głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Tag jest prawidłowy. Zresztą zmieniałem na różne tagi i dalej jest tam samo. 😒

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa Panowie. Próbowałem już na setki tysięcy sposobów. 

Może jest ktoś kto mógłby to sprawdzić na swoim serwerze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Brak rozwiązania problemu

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...