Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Kamil?

[Rozwiązane] Dlaczego nie dzialaja umiejetnosci klasy/itemu

Recommended Posts

Pobralem coda od linuxa 1.1, tego z forum. Nie dzialaja mi umiejetnosci klas i perkow pomimo ich zbindowania.

Ktos tak mial badz wie co na to poradzic ?

 

public Action:UzyjKlasy(client, args)
{
	if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime) && GetClientButtons(client) & IN_USE)
	{
		new Function:forward_klasy = GetFunctionByName(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], "cod_class_skill_used");
		if(forward_klasy != INVALID_FUNCTION)
		{
			Call_StartFunction(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], forward_klasy);
			Call_PushCell(client);
			Call_PushCell(klasa_gracza[client]);
			Call_Finish();
		}
	}

	return Plugin_Handled;
}
public Action:UzyjItemu(client, args)
{
	if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime))
	{
		new Function:forward_itemu = GetFunctionByName(pluginy_itemow[item_gracza[client]], "cod_item_used");
		if(forward_itemu != INVALID_FUNCTION)
		{
			Call_StartFunction(pluginy_itemow[item_gracza[client]], forward_itemu);
			Call_PushCell(client);
			Call_PushCell(item_gracza[client]);
			Call_Finish();
		}
	}

	return Plugin_Handled;
}

Oraz jesli by byla mozliwosc, da sie to zrobic na standarowe bindy z klawiszy E - dla klasy i C - dla perku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dziala:

 

bind c useclass
Unknown command: sm_useitem

 

to wycinek konsoli, bind i komenda zwrotna po uzyciu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komunikat unknown command będzie się pojawiał tak czy siak

 

poza bindami mod działa dobrze? Może sprawdzałeś na klasie, która nie ma żadnej specjalnej mocy? Może zbindowałeś w zły sposób?

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podalem bind a linijka nizej uzycie, to jest wyciete z konsoli, ogolnie w tym modzie co dal linux 1.1, to nie dzialaly mi w zaden sposob cvary jesli zmienialem je, wiec zamiast cvarow dalem sobie wartosci stale w miejsce expa za runde kill itd, wszystko dziala jak najbardziej w porzadku, jedyny problem z uzywaniem umiejetnosci klas.

 

Byc moze wersja sourcemoda daje tutaj do myslenia. 

Moja: 

SourceMod Version: 1.9.0.6241 SourcePawn Engine: 1.9.0.6241, jit-x86 (build 1.9.0.6241)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego dodales sprawdzanie czy gracz trzyma E, skoro funkcja jest aktywowana na komende? Mozesz dodac uzycie umiejetnosci pod np E, jest poradnik na amxx jak to zrobic. Masz jakies logi? Kod jest prawidlowy, jezeli jak piszesz mialesz nim problemy od poczatku to sprobuj zmienic wersje sm na inna, wylacz dodatkowe pluginy (moze z czyms sie gryzie).

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...