Skocz do zawartości
Kamil?

[Rozwiązane] Dlaczego nie dzialaja umiejetnosci klasy/itemu

Rekomendowane odpowiedzi

Pobralem coda od linuxa 1.1, tego z forum. Nie dzialaja mi umiejetnosci klas i perkow pomimo ich zbindowania.

Ktos tak mial badz wie co na to poradzic ?

 

public Action:UzyjKlasy(client, args)
{
	if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime) && GetClientButtons(client) & IN_USE)
	{
		new Function:forward_klasy = GetFunctionByName(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], "cod_class_skill_used");
		if(forward_klasy != INVALID_FUNCTION)
		{
			Call_StartFunction(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], forward_klasy);
			Call_PushCell(client);
			Call_PushCell(klasa_gracza[client]);
			Call_Finish();
		}
	}

	return Plugin_Handled;
}
public Action:UzyjItemu(client, args)
{
	if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime))
	{
		new Function:forward_itemu = GetFunctionByName(pluginy_itemow[item_gracza[client]], "cod_item_used");
		if(forward_itemu != INVALID_FUNCTION)
		{
			Call_StartFunction(pluginy_itemow[item_gracza[client]], forward_itemu);
			Call_PushCell(client);
			Call_PushCell(item_gracza[client]);
			Call_Finish();
		}
	}

	return Plugin_Handled;
}

Oraz jesli by byla mozliwosc, da sie to zrobic na standarowe bindy z klawiszy E - dla klasy i C - dla perku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bind na item: bind klawisz useitem

Bind umiejętności klasy : bind klawisz useclass

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziala:

 

bind c useclass
Unknown command: sm_useitem

 

to wycinek konsoli, bind i komenda zwrotna po uzyciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat unknown command będzie się pojawiał tak czy siak

 

poza bindami mod działa dobrze? Może sprawdzałeś na klasie, która nie ma żadnej specjalnej mocy? Może zbindowałeś w zły sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podalem bind a linijka nizej uzycie, to jest wyciete z konsoli, ogolnie w tym modzie co dal linux 1.1, to nie dzialaly mi w zaden sposob cvary jesli zmienialem je, wiec zamiast cvarow dalem sobie wartosci stale w miejsce expa za runde kill itd, wszystko dziala jak najbardziej w porzadku, jedyny problem z uzywaniem umiejetnosci klas.

 

Byc moze wersja sourcemoda daje tutaj do myslenia. 

Moja: 

SourceMod Version: 1.9.0.6241 SourcePawn Engine: 1.9.0.6241, jit-x86 (build 1.9.0.6241)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego dodales sprawdzanie czy gracz trzyma E, skoro funkcja jest aktywowana na komende? Mozesz dodac uzycie umiejetnosci pod np E, jest poradnik na amxx jak to zrobic. Masz jakies logi? Kod jest prawidlowy, jezeli jak piszesz mialesz nim problemy od poczatku to sprobuj zmienic wersje sm na inna, wylacz dodatkowe pluginy (moze z czyms sie gryzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...