Skocz do zawartości
terrorist0p

[Rozwiązane] Brak DMG z kosy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Lubię to! 1
Napisano (edytowane)

Witam, używałem takiego pluginu na brak dmg z kosy, lecz po ostatnich update cs'a przestał działać i nie mam pomysłu jak go naprawić..

 

Znajdzie się ktoś kto by mi pomógł?

 

Spoiler

#include <sdkhooks>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define NAME        "No Damage Knife"
#define AUTHOR        "Master"
#define VERSION        "3.0"
#define URL            "https://cswild.pl/
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!
"

public Plugin myinfo =
{ 
    name    = NAME,
    author    = AUTHOR,
    version    = VERSION,
    url        = URL
};

ConVar g_cMessage_Type;
int g_iMessage_Type;

public void OnPluginStart()
{
    g_cMessage_Type = CreateConVar("sm_no_knife_damage_message", "0", "Powiadomienie: 0 - Brak | 1 - Czat | 2 - Hint | 3 - Czat + Hint", 0); g_cMessage_Type.AddChangeHook(OnCvarChange);
    g_iMessage_Type = g_cMessage_Type.IntValue;

    AutoExecConfig(true, "No_Knife_Damage");
}

public void OnCvarChange(ConVar cvar, char[] oldValue, char[] newValue)
{
    g_iMessage_Type = StringToInt(newValue);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) 
{
    if(!IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;

    char sWeaponName[64];
    GetClientWeapon(attacker, sWeaponName, sizeof(sWeaponName));

    if(StrContains(sWeaponName, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeaponName, "bayonet", false) != -1)
    {
        switch(g_iMessage_Type)
        {
            case 1: PrintToChat(attacker, " [\x10INFO\x01] Administrator wyłączył obrażenia z noża!");
            case 2: PrintHintText(attacker, "Administrator wyłączył obrażenia z noża!");
            case 3:
            {
                PrintToChat(attacker, " [\x10INFO\x01] Administrator wyłączył obrażenia z noża!");
                PrintHintText(attacker, "Administrator wyłączył obrażenia z noża!");
            }
        }

        damage = 0.0;
        return Plugin_Changed;
    }

    return Plugin_Continue;
}

bool IsValidClient(int client)
{
    return (1 <= client <= MaxClients && IsClientInGame(client));
}

 

 

No_Knife_Damage.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edytowane przez terrorist0p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Brum Brum napisał:

Zaktualizuj SM do najnowszej wersji 😉

SM jest zaktualizowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, terrorist0p napisał:

SM jest zaktualizowany.

No to powinno działać normalnie. Ostatnio był właśnie problem po updacie cs'a, że hook ontakedamage z tego co pamiętam zwracał cały czas 0 i aktualizacja SM to poprawiła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...