Gość Napisano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Cześć, Wieki temu napisałem sobie plugin ułatwiający pracę przy innych pluginach. Chodzi o szybkie przeładowanie pluginu. Wystarczy docelowy plugin na którym przeprowadzamy testy nazwać jakoś krótko, wrzucić go bezpośrednio do folderu /plugins, a na czacie w grze wpisać !rel nazwapluginu. To wszystko 🙂 Spoiler #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #define PLUGIN_VERSION "1.0" public Plugin myinfo = { name = "Plugin reloader", author = "SUPER TIMOR", description = "Plugin reloader", version = PLUGIN_VERSION, url = "cs-placzabaw.pl" }; public OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_rel", CMD_ReloadPlugin, ADMFLAG_ROOT); } public Action CMD_ReloadPlugin(int client, int args) { char arg1[32]; GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1)); ClientCommand(client, "sm_rcon sm plugins unload %s", arg1); DataPack data = new DataPack(); data.WriteCell(client); data.WriteString(arg1); data.Reset(); CreateTimer(0.5, Reload, data); } public Action Reload(Handle timer, DataPack data) { char sText[64]; int client = data.ReadCell(); data.ReadString(sText, sizeof(sText)); delete data; ClientCommand(client, "sm_rcon sm plugins load %s", sText); } Banał. A jaki pomocny! Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach