Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Kamil?

[Rozwiązane] Klasa ma 1/1 na zrespienie sie a w kodzie jest ustawione 1/6

Recommended Posts

public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, 6))
		CreateTimer(0.1, Wskrzeszenie, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);

	return Plugin_Continue;
}
public Action:Wskrzeszenie(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	CS_RespawnPlayer(client);
	return Plugin_Continue;
}

W klasie ustawione jest 1/6 a respi sie po kazdym dedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, 6) == 1)
		CreateTimer(0.1, Wskrzeszenie, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);

	return Plugin_Continue;
}
public Action:Wskrzeszenie(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	CS_RespawnPlayer(client);
	return Plugin_Continue;
}

Tak powinno być, można zrobić lepsze losowanie, ale to zadziała.

Edited by Master
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kamil? napisał:

aha czyli zapomnialem o dodaniu wyniku == 1, dziekuje za pomoc 

 

Tak, gdyż warunek if(GetRandomInt(1,6)) wykona się zawsze, gdy nie jest równy 0, czyli w naszym przypadku zawsze się wykona. Dlatego musimy przyrównać do jakieś liczby, aby szansa wynosiła 1 na 6. 

Edited by Master
  • Lubię to! 3
By MAGNET,

Pomoc udzielona

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...