Skocz do zawartości
Kamil?

[Rozwiązane] Klasa ma 1/1 na zrespienie sie a w kodzie jest ustawione 1/6

Rekomendowane odpowiedzi

public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, 6))
		CreateTimer(0.1, Wskrzeszenie, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);

	return Plugin_Continue;
}
public Action:Wskrzeszenie(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	CS_RespawnPlayer(client);
	return Plugin_Continue;
}

W klasie ustawione jest 1/6 a respi sie po kazdym dedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, 6) == 1)
		CreateTimer(0.1, Wskrzeszenie, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);

	return Plugin_Continue;
}
public Action:Wskrzeszenie(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	CS_RespawnPlayer(client);
	return Plugin_Continue;
}

Tak powinno być, można zrobić lepsze losowanie, ale to zadziała.

Edytowane przez Master

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Kamil? napisał:

aha czyli zapomnialem o dodaniu wyniku == 1, dziekuje za pomoc 

 

Tak, gdyż warunek if(GetRandomInt(1,6)) wykona się zawsze, gdy nie jest równy 0, czyli w naszym przypadku zawsze się wykona. Dlatego musimy przyrównać do jakieś liczby, aby szansa wynosiła 1 na 6. 

Edytowane przez Master
Przez MAGNET,

Pomoc udzielona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...