Skocz do zawartości
Kamil?

[COD NOWY] System Monet w COD

Rekomendowane odpowiedzi

Odpalamy silnik i pod wszystkimi include dodajemy

#include <money>

Pózniej zamieniamy cały public Action:PokazInformacje na taki:

public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return;

	if(IsPlayerAlive(client))
		PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], doswiadczenie_gracza[client], poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client], GetMoney(client));
	else
	{
		new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
		if(spect == 4 || spect == 5) 
		{
			new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
			if(target != -1 && IsValidClient(target))
				PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target], GetMoney(target));
		}
	}

	hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

Od teraz w silniku mamy monety, aby działało to dobrze trzeba wgrać plugin i biblioteke z załącznika (wszystko kompilujemy lokalnie).

codmod_systemmonet.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

money.inc
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dodać aby monety były przyznawane dopiero gdy na serwerze są np min 3 osoby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdź w kodzie monet:

public Action:EventPlayer_Death(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)

i nad attackerem dodaj:

if(GetClientCount() < 3) return Plugin_Continue;

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Yamakashi napisał:

Znajdź w kodzie monet:

public Action:EventPlayer_Death(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)

i nad attackerem dodaj:

if(GetClientCount() < 3) return Plugin_Continue;

 

 

nie powinno być "> 3" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, BulgaR napisał:

nie powinno być "> 3" ?

To by działało w taki sposób: Jeżeli na serwerze jest więcej niż 3 graczy monety nie będą dodawane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie zbugowany ten system, ludzie czasami wchodzą na serwer NOWI i mają PKT, inny zaś tracą pkt i zamiast tego co mieli mają znacznie mniej lub wcale. Nie wiem ale wydaje mnie się, że aktualny zapis jest popsuty...

 

Mam też takie dziwne wpisy...

 

    "STEAM_ID_STOP_IGNORING_RETVALS"
    {
        "Current Money"        "65"
    }

 

???

Edytowane przez BulgaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, BulgaR napisał:

Strasznie zbugowany ten system, ludzie czasami wchodzą na serwer NOWI i mają PKT, inny zaś tracą pkt i zamiast tego co mieli mają znacznie mniej lub wcale. Nie wiem ale wydaje mnie się, że aktualny zapis jest popsuty...

 

Mam też takie dziwne wpisy...

 

    "STEAM_ID_STOP_IGNORING_RETVALS"
    {
        "Current Money"        "65"
    }

 

???

Zastostuj inny plugin na monety/creditsy, np. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...