Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO
Kamil?

[COD NOWY] System Monet w COD

Recommended Posts

Odpalamy silnik i pod wszystkimi include dodajemy

#include <money>

Pózniej zamieniamy cały public Action:PokazInformacje na taki:

public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return;

	if(IsPlayerAlive(client))
		PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], doswiadczenie_gracza[client], poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client], GetMoney(client));
	else
	{
		new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
		if(spect == 4 || spect == 5) 
		{
			new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
			if(target != -1 && IsValidClient(target))
				PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target], GetMoney(target));
		}
	}

	hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

Od teraz w silniku mamy monety, aby działało to dobrze trzeba wgrać plugin i biblioteke z załącznika (wszystko kompilujemy lokalnie).

codmod_systemmonet.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

money.inc
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dodać aby monety były przyznawane dopiero gdy na serwerze są np min 3 osoby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajdź w kodzie monet:

public Action:EventPlayer_Death(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)

i nad attackerem dodaj:

if(GetClientCount() < 3) return Plugin_Continue;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Yamakashi napisał:

Znajdź w kodzie monet:


public Action:EventPlayer_Death(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)

i nad attackerem dodaj:


if(GetClientCount() < 3) return Plugin_Continue;

 

 

nie powinno być "> 3" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, BulgaR napisał:

nie powinno być "> 3" ?

To by działało w taki sposób: Jeżeli na serwerze jest więcej niż 3 graczy monety nie będą dodawane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie zbugowany ten system, ludzie czasami wchodzą na serwer NOWI i mają PKT, inny zaś tracą pkt i zamiast tego co mieli mają znacznie mniej lub wcale. Nie wiem ale wydaje mnie się, że aktualny zapis jest popsuty...

 

Mam też takie dziwne wpisy...

 

    "STEAM_ID_STOP_IGNORING_RETVALS"
    {
        "Current Money"        "65"
    }

 

???

Edited by BulgaR

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, BulgaR napisał:

Strasznie zbugowany ten system, ludzie czasami wchodzą na serwer NOWI i mają PKT, inny zaś tracą pkt i zamiast tego co mieli mają znacznie mniej lub wcale. Nie wiem ale wydaje mnie się, że aktualny zapis jest popsuty...

 

Mam też takie dziwne wpisy...

 

    "STEAM_ID_STOP_IGNORING_RETVALS"
    {
        "Current Money"        "65"
    }

 

???

Zastostuj inny plugin na monety/creditsy, np. 

 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...