Skocz do zawartości
Bosz3K

Usuwanie broni z mapy

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam czy byłby ktoś wstanie przerobić to dla mnie aby kosa w ekwipunku została. (Aktualnie plugin usuwa przedmioty z map i kose)

 

Cytat

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

public OnPluginStart()
{
    CreateConVar("Clear Weapons", "1.0", "Linux`");
}
public OnEntityCreated(entity, const String:classname[])
{
    if(entity > MaxClients && IsValidEntity(entity))
    {
        if(!StrEqual(classname, "weapon_awp") && StrContains(classname, "weapon_", false) != -1)
            SDKHook(entity, SDKHook_Spawn, OnEntitySpawned);
    }
}
public Action:OnEntitySpawned(entity)
{
    AcceptEntityInput(entity, "kill");
    SDKUnhook(entity, SDKHook_Spawn, OnEntitySpawned);
}

 

Edytowane przez Bosz3K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...