Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś stare ale pewnie działające

 

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("player_death", PlayerDeath);
}

public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return;
	int health = GetClientHealth(attacker);
	SetEntityHealth(attacker, health+100);
	bool headshot = GetEventBool(event, "headshot", false);
	if(headshot)
	{
		health = GetClientHealth(attacker);
		SetEntityHealth(attacker, health+100);
	}
	if(GetClientHealth(attacker) > 100)
				SetEntityHealth(attacker, 100);
}

stock bool IsValidPlayer(int client)
{
    if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientReplay(client) && !IsClientSourceTV(client))
        return true;
    return false;
}

stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true;
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true;

	return false;
}

 

Edytowane przez szogun
  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...