Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Master

[CS:GO] Menu Komend

Recommended Posts

Plugin dodaje menu, które możemy edytować w pliku konfiguracyjnym.

 

Kod

Spoiler

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define NAME "Commands Menu"
#define AUTHOR "Master"
#define VERSION "1.0"
#define URL "https://cswild.pl/"

public Plugin myinfo =
{
	name	= NAME,
	author	= AUTHOR,
	version	= VERSION,
	url		= URL
};

Menu g_GlobalMenu;

public void OnPluginStart()
{
	g_GlobalMenu = new Menu(Global_Menu_Handler);

	RegConsoleCmd("sm_komendy", CMD_Menu);
}

public Action CMD_Menu(int client, int args)
{
	g_GlobalMenu.Display(client, 0);
	return Plugin_Handled;
}

public void OnConfigsExecuted()
{
	g_GlobalMenu.RemoveAllItems();

	char sBuffer[256];
	BuildPath(Path_SM, sBuffer, sizeof(sBuffer), "configs/komendy.cfg");

	KeyValues kv = new KeyValues("Config");

	if(!kv.ImportFromFile(sBuffer))
	{
		LogError("Brak pliku konfiguracyjnego %s", sBuffer);
		return;
	}

	kv.GetString("Menu_Title", sBuffer, sizeof(sBuffer), "");
	g_GlobalMenu.SetTitle(sBuffer);

	char sCommand[64];

	if(kv.GotoFirstSubKey())
	{
		do
		{
			kv.GetString("opis", sBuffer, sizeof(sBuffer), "");

			kv.GetString("komenda", sCommand, sizeof(sCommand), "");
	
			g_GlobalMenu.AddItem(sCommand, sBuffer, StrEqual(sBuffer, "<DISABLED>") ? ITEMDRAW_DISABLED : StrEqual(sBuffer, "<SPACER>") ? ITEMDRAW_SPACER : ITEMDRAW_DEFAULT);

		} while(kv.GotoNextKey());
	}

	delete kv;
}

public int Global_Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item)
{
	switch(action)
	{
		case MenuAction_Select:
		{
			char sCommand[64];
			menu.GetItem(item, sCommand, sizeof(sCommand));
			FakeClientCommand(client, sCommand);
		}
	}
}

 

 

Przykładowy config:

 

Spoiler

"Config"
{
    "Menu_Title"    "Testowy"

    "1"
    {
        "opis"      "Twoj opis"
        "komenda"   "sm_admin"
    }
    "2"
    {
        "opis"      "<DISABLED>" // Wyłączony
        "komenda"   "sm_admin"
    }
    "3"
    {
        "opis"      "<SPACER>" // Spacer
        "komenda"   "sm_admin"
    }
}

 

 

Master_Commands_Menu.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Master_Commands.cfg
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edited by Master
  • Lubię to! 4
  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...