Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
szogun

[Rozwiązane] szybkość gracza

Recommended Posts

To ja znów...

 

Jak zwiększyć graczu szybkość, próbowałem tak lecz to nie działa a moja googlowanie coś dziś marnie idziem, a wszystko wywołuje w Event_Player_Spawn

 

else if(g_iRank[client] == 7)
	SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.9);

else if(g_iRank[client] == 7)
	SetEntProp(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.9);

 

 

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywołuj funkcję w evencie lub dodaj timer.

HookEvent("round_start", Event_RoundStart);

 

Edited by Master
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak jak napisałeś. Jeżeli nie działa, to inny plugin lub mapa może wpływać na szybkość biegania.

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę tego taimera nie mogę rozgryźć

 

Mam event player spawn, który wygląda tak

public Action:Event_Player_Spawn(Handle event, char[] name, bool dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	GiveWeapon(client);
	if (!(0 < client <= MaxClients)) return;
	if ( !IsClientInGame(client) ) return;
	if( IsFakeClient(client) ) return;

	CheckBonus(client);
	CheckLeczenie(client);
	CheckSpeed(client);

}

Następnie są wywołane bonusy,leczenie i na sam koniec powinna być prędkość gracza, która wygląda tak

 

void CheckSpeed(int client)
{
	CreateTimer(3.0, Timer_SpeedPlayers, _, TIMER_REPEAT);
}

public Action Timer_SpeedPlayers(Handle timer, any client)
{
	if(g_iRank[client] == 7)
		SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.9);

	return Plugin_Continue;
}

Jak chce to prze kompilować

 

Cytat


plugin.sp(1430) : warning 203: symbol is never used: "client"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szogun Przy tworzeniu timera musisz podać dane, które chcesz wysłać w tym timerze. W naszym przypadku będzie to client. Dodatkowo bezsensu używasz flagi TIMER_REPEAT, chyba nie chcesz, aby funkcja wykonywała się co 3 sekundy. Jeszcze jedna uwaga jak już używasz nowej składni to stosuj ją w całym pluginie.

 

 

 

public Action Event_Player_Spawn(Event event, char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));

    if(!client)
        return;

    if(IsFakeClient(client))
        return;

    GiveWeapon(client);
    CheckBonus(client);
    CheckLeczenie(client);
    CheckSpeed(client);
}

void CheckSpeed(int client)
{
    CreateTimer(3.0, Timer_SpeedPlayers, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

public Action Timer_SpeedPlayers(Handle timer, any clientUserId)
{
    int client = GetClientOfUserId(clientUserId);

    if(!client)
        return;

    if(g_iRank[client] == 7)
        SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.9);
}

 

Edited by Master
  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

plugin.sp(1430) : warning 203: symbol is never used: "client"

Prawdopodobnie ten warning wyskakuje przez to:

void CheckSpeed(int client)
{
	CreateTimer(3.0, Timer_SpeedPlayers, _, TIMER_REPEAT);
}

Funkcja jest z argumentem client, mimo że ten argument nie jest użyty wewnątrz funkcji.

  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...