Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator poziom 2
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

int g_iOffSet;

public void OnMapStart() {
	int entity = CreateEntityByName("weapon_healthshot");
	DispatchSpawn(entity);
	g_iOffSet = GetEntProp(entity, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
	AcceptEntityInput(entity, "Kill");
}

bool HasClientHealtShot(int client) {
	if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, g_iOffSet) < 1)
		return false;
	return true;
} 

 

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

  • Kocham to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...