PepeKOZAK Napisano 30 Listopada 2020 Witam! Chciałem sprawdzić czy gracz ma w ekwipunku Medi Shota (weapon_healthshot). Nie wiem za bardzo jak to wykonać. Z góry dziękuję za pomoc 😄 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł 1 Napisano 30 Listopada 2020 #include <sourcemod> #include <sdktools> int g_iOffSet; public void OnMapStart() { int entity = CreateEntityByName("weapon_healthshot"); DispatchSpawn(entity); g_iOffSet = GetEntProp(entity, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } bool HasClientHealtShot(int client) { if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, g_iOffSet) < 1) return false; return true; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach