Skocz do zawartości
PepeKOZAK

Sprawdzenie Gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chciałem sprawdzić czy gracz ma w ekwipunku Medi Shota (weapon_healthshot). Nie wiem za bardzo jak to wykonać. Z góry dziękuję za pomoc 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

int g_iOffSet;

public void OnMapStart() {
	int entity = CreateEntityByName("weapon_healthshot");
	DispatchSpawn(entity);
	g_iOffSet = GetEntProp(entity, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType");
	AcceptEntityInput(entity, "Kill");
}

bool HasClientHealtShot(int client) {
	if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, g_iOffSet) < 1)
		return false;
	return true;
} 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...