Grafit Napisano 1 Grudnia 2020 Witam, mam problem z pluginem #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> bool g_iJestWlaczony = false; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Start); HookEvent("player_hurt", Hurt); } public Action Start(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) { g_iJestWlaczony = false; CreateTimer(2.0, GodMode); } public Action GodMode(Handle timer) { g_iJestWlaczony = true; } public Action Hurt(Event event, char[] name, bool dB, int client) { new gValue = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 1); if(!g_iJestWlaczony && gValue) { SetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 0, 1) } else { SetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 2, 1) } return Plugin_Continue; } Amianowicie przy probie kompilacji wyskakuje to "plugin.sp(11) : error 100: function prototypes do not match 1 Error." przy hookevent("player_hurt", hurt); Wie ktos o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikita Chruszczow 1 Napisano 1 Grudnia 2020 #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> bool g_iJestWlaczony = false; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Start); HookEvent("player_hurt", Hurt); } public Action Start(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) { g_iJestWlaczony = false; CreateTimer(2.0, GodMode); } public Action GodMode(Handle timer) { g_iJestWlaczony = true; } public Action Hurt(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt ("userid")); new gValue = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 1); if(!g_iJestWlaczony && gValue) { SetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 0, 1) } else { SetEntProp(client, Prop_Data, "m_takedamage", 2, 1) } return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafit Napisano 3 Grudnia 2020 dzięki, działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach