Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z  pluginem, ktory w zalozeniu ma wysylac wiadomosc przy spawnie(to akurat dziala) oraz podliczac spawny gracza i po osiagnieciu wymaganej ilosc dodac hp oraz wyslac wiadomosc, 

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

#define TAG "Tag"

int client_spawned;

public void OnPluginStart() {
    HookEvent("player_spawn", Spawn);
}

public Action Spawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) {
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));

    if (++client_spawned >= 0) 
    {
        PrintToChat(client, "%s Wlasnie sie zrespiles!", TAG);
    }
    else if (GetUserFlagBits(client) == ADMFLAG_ROOT && client_spawned <= 2) { // nizsza czesc juz nie dziala
        SetEntityHealth(client, 200);
        PrintToChat(client, "%s Poprawnie nadano 200hp", TAG);
        PrintToConsole(client, "%s Poprawnie nadano 200hp", TAG);
    }
}

A po osiagnieciu 2 spawnow nic sie nie dzieje

Edytowane przez Grafit
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak, parę spraw, bo troszeczkę tutaj namieszałeś.

 

 if (++client_spawned >= 0) 
    {}

Po co w ogóle ten warunek? Zawsze ilość spawnów gracza jest większa niż 0. Zostaw samo ++client_spawned, nie komplikuj sprawy.

 

else if (GetUserFlagBits(client) == ADMFLAG_ROOT && client_spawned <= 2)

Chcesz dodać HP gdy zrespisz się drugi raz, a robisz warunek na sprawdzanie czy gracz ma MNIEJ niż dwa respawny. Ten znak większości tak jakby ustawiony nie w tą stronę.

 

Wykonując powyższe kroki powinieneś osiągnąć zamierzony efekt.

  • Dziękuję
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, BinaR napisał:

To tak, parę spraw, bo troszeczkę tutaj namieszałeś.

 

 if (++client_spawned >= 0) 
    {}

Po co w ogóle ten warunek? Zawsze ilość spawnów gracza jest większa niż 0. Zostaw samo ++client_spawned, nie komplikuj sprawy.

Ta rzecz z liczeniem spawnow była dla mnie nowa i troche nie wiedziałem co i jak, ale już działa, więc dzięki 😄 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...