szogun Napisano 8 Listopada 2018 Hej Szukam kodu, który by mnie nakierował jak zrobić np 1/4 na he lub jaką kolwiek inną broń Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master Napisano 8 Listopada 2018 1/4, ale przy czym? Spawnie gracza, zabójstwie czy gdzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szogun Napisano 9 Listopada 2018 Ogólnie, może być spawn gracza , po zabójstwie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET 3 Napisano 9 Listopada 2018 Możesz zastosować coś takiego: public bool czyTrafil(int procent) { return GetRandomInt(0, 100) < procent; } jako 'procent' podstawiasz procentowe prawdopodobieństwo. GetRandomInt losuje liczbe z danego zakresu <0;100> Przykładowo, jeśli chcesz mieć 1/4 na wydarzenie się czegoś, to wstawiasz 25. Jeśli np. 90% - 90. Proste ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avgariat 1 Napisano 9 Listopada 2018 1 godzinę temu, MAGNET napisał: Możesz zastosować coś takiego: public bool czyTrafil(int procent) { return GetRandomInt(0, 100) < procent; } jako 'procent' podstawiasz procentowe prawdopodobieństwo. GetRandomInt losuje liczbe z danego zakresu <0;100> Przykładowo, jeśli chcesz mieć 1/4 na wydarzenie się czegoś, to wstawiasz 25. Jeśli np. 90% - 90. Proste ? Jeżeli da 100% i wylosuje 100, to zwróci false. XD Przez MAGNET, 9 Listopada 2018 Ukryte 99% XD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plx211 1 Napisano 11 Grudnia 2018 stock bool isLucky(int chance) { return !GetRandomInt(0, chance); } if (isLucky(3)) { // Szansa na wykonanie tego wynosi 1/3 } if (isLucky(100)) { // Szansa na wykonanie tego wynosi 1/100 } else { // Szansa na wykonanie tego wynosi 99/100 } Ciezko bylo wymyslic nazwe dla funkcji :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 11 Grudnia 2018 Wiadomość wygenerowana automatycznie Pomoc udzielona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach