Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie jak sprawdzić czy gracz jest za ścianą, bądź za smokeim. Posiadam plugin na pokazywanie obrażeń w hud, ale chciałbym, żeby nie pokazywało, gdy zadaliśmy przez ścianę i smoke.

 

 

#include <sourcemod>

#define HUD_REFRESH_TIME 1.0

public void OnPluginStart() {
    HookEvent ("player_hurt", PlayerDamage, EventHookMode_Post);
}

public Action PlayerDamage(Event event, char[] name, bool Boardcast) {
    int dmg = event.GetInt("dmg_health");
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker"));

//    PrintCenterText(client, "<font color='#00ff2f'> Zadano: %d</font>);

    SetHudTextParams(-1.0, 0.78, HUD_REFRESH_TIME+0.5, 0, 255, 0, 200);
    ShowHudText(client, 1, "Zadano: %d");
}

 

Sygnatura użytkownika

creativve.pro

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...