Elite Napisano 10 Grudnia 2020 Witam, Mam pytanie jak sprawdzić czy gracz jest za ścianą, bądź za smokeim. Posiadam plugin na pokazywanie obrażeń w hud, ale chciałbym, żeby nie pokazywało, gdy zadaliśmy przez ścianę i smoke. #include <sourcemod> #define HUD_REFRESH_TIME 1.0 public void OnPluginStart() { HookEvent ("player_hurt", PlayerDamage, EventHookMode_Post); } public Action PlayerDamage(Event event, char[] name, bool Boardcast) { int dmg = event.GetInt("dmg_health"); int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); // PrintCenterText(client, "<font color='#00ff2f'> Zadano: %d</font>); SetHudTextParams(-1.0, 0.78, HUD_REFRESH_TIME+0.5, 0, 255, 0, 200); ShowHudText(client, 1, "Zadano: %d"); } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach