Skocz do zawartości
fabko

[Rozwiązane] Wywołanie komendy, a niezadeklarowana funkcja

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,
szukam rozwiązania pewnego problemu. Skończyłem pisać gangi, próbuję je przekompilować i dostaję errorów z nieznanymi funkcjami, które wywołuję w kodzie. Problem polega na tym, że każda z nich jest zadeklarowana. Pokażę to na przykładzie wywołania funkcji komendą:

EMAES1c.png

 

mhzYfnv.png

 

4bokmxz.png

 

Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim, jest tak z kilkoma funkcjami, po kompilacji nie ma zadnego fatal erroru, a errorów wyświetla się 16, większość z wywoływaniem funkcji.

Plugin ma około 1700 linijek, errory pokazują się do linijki 600, w której nie ma nic szczególnego

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, fabko napisał:

Plugin ma około 1700 linijek, errory pokazują się do linijki 600

Może trochę kodu, zamiast trzech zrzutów ekranu, gdzie jeden z nich jest ucięty? Ponadto wrzuć cały zrzut ekranu z konsoli kompilatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Avgariat napisał:

Może trochę kodu, zamiast trzech zrzutów ekranu, gdzie jeden z nich jest ucięty? Ponadto wrzuć cały zrzut ekranu z konsoli kompilatora.

public void OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("sm_gang", WywolanieGangow);
    RegConsoleCmd("sm_gangi", WywolanieGangow);
    RegConsoleCmd("sm_g", WywolanieGangow);

    AddCommandListener(ChatSay, "say");
    AddCommandListener(ChatSay, "say_team");

    LoopValidClients(i)
    {
        LadowanieSteam(i);
    }

    HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
    HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
    HookEvent("round_end", Event_RoundEnd);

}

 

public Action WywolanieGangow(int client, int args)
{
    MenuGlowneGangow(client);

    return Plugin_Handled;
}

 

void MenuGlowneGangow(int client)
{
    Menu menu = new Menu(MenuGangowHandler);

    if(ga_bMaGang[client])
    {
        menu.SetTitle("Menu główne gangów\nTwoje monety: %i\n  \nAktualny gang: %s\nStan graczy w gangu: %i/%i\n   \n", g_iMonety[client], ga_sNazwaGangu[client], ga_iWielkoscGangu[client], g_iWielkoscGanguMaks.IntValue + ga_Wielkosc[client]);
    }
    else
    {
        menu.SetTitle("Menu główne gangów\nTwoje monety: %i\n    \nAktualnie nie należysz do żadnego gangu!\n    \n", g_iMonety[client]);
    }

    menu.AddItem("1", "Stwórz gang");
    menu.AddItem("2", "Zaproś do gangu");
    menu.AddItem("3", "Członkowie gangu");
    menu.AddItem("4", "Umiejętności gangu");
    menu.AddItem("5", "Pokaż najlepsze gangi");
    menu.AddItem("6", "Opuść gang / Rozwiąż gang");

    menu.ExitButton = true;
    menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);

}

 

 C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(72) : error 017: undefined symbol "WywolanieGangow"
// C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(73) : error 017: undefined symbol "WywolanieGangow"
// C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(74) : error 017: undefined symbol "WywolanieGangow"
// C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(76) : error 017: undefined symbol "ChatSay"
// C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(77) : error 017: undefined symbol "ChatSay"
// C:\Users\Fabian\Desktop\KOMPILACJA SMRPG MOD 1.8\fk_gangi.sp(81) : error 017: undefined symbol "LadowanieSteam"

 

 

Edytowane przez fabko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@fabko Sprawdź czy Ci nigdzie nie brakuje klamry, miałem tak kilka razy sformatowałem tekst i wyszło, że nie domknąłem klamry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Roberrt napisał:

Polecam do klepania kodu używania SPEdita jeżeli chodzi o sourcepawna.

Darmowe, kompilacje masz pod f6, formatowanie kodu pod ctr r + plugin otrzymujesz w tym samym katalogu co masz sp'ka ? 

patrz gdzie klepie kod haha

jestem chory i innej mozliwosci nie ma



m0sy5tz.png

 

6 godzin temu, Brum Brum napisał:

@fabko Sprawdź czy Ci nigdzie nie brakuje klamry, miałem tak kilka razy sformatowałem tekst i wyszło, że nie domknąłem klamry ?

Mega wielkie dzięki, faktycznie klamra "]" zamiast "}" się wkradła, plugin pięknie się kompiluje

 

4 godziny temu, MAGNET napisał:

Tak, klamry nie masz gdzieś ?

Wielkie dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki off topic po co pobierasz nazwe gracza jak mozesz zrobic po prostu %N, client ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, NWayne napisał:

Taki off topic po co pobierasz nazwe gracza jak mozesz zrobic po prostu %N, client ? 

Przyzwyczajenie, jak wyświetlam w menu to zawsze robiłem tak, że pisałem menu.SetTitle("Witaj, %N...", client);
A na chacie pobieram te wartości z GetClientName, choć wiem, że można %N?

Przez MAGNET,

Problem rozwiązany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...