Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
mam błędy przy próbie kompilacji pluginu

// ball/ballglow.sp(1) : warning 219: local variable "entity" shadows a variable at a preceding level
// ball/ballglow.sp(65) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
// ball/ballglow.sp(69) : error 021: symbol already defined: "RemoveEntity"
// ball/ballglow.sp(71) : error 010: invalid function or declaration


Tego ostrzeżenia już nie koniecznie chciałbym pomoc bardziej na błędach żeby chociaż skompilować plugin

65 linjka to:

	CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY);


 

public CreateGlow(int entity, int team) {

	float clientposition[3];
	GetEntPropVector(entity, Prop_Send, "m_vecOrigin", clientposition);
	clientposition[2] += 40.0;
	
	
	int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow");
	SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4);
	
	DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt");
		
	if(team == CS_TEAM_T) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 10");	
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.1");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
	} else if(team == CS_TEAM_CT) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "1");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255");
	}
	DispatchSpawn(GLOW_ENTITY);
	AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite");
	clientposition[2] += -42;
	TeleportEntity(GLOW_ENTITY, clientposition, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	
	char target[20];
	FormatEx(target, sizeof(target), "glowclient_%d", entity);
	DispatchKeyValue(entity, "targetname", target);
	SetVariantString(target);
	AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "SetParent");
	AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "TurnOn");

}

public StindingGlow(float pos[3], int team) {
	
	int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow");
	SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4);
	
	DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt");
		
	if(team == CS_TEAM_T) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 150");	
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.5");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
	} else if(team == CS_TEAM_CT) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
	}
	
	DispatchSpawn(GLOW_ENTITY);
	AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite");
	TeleportEntity(GLOW_ENTITY, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	
	CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY);

}

public Action RemoveEntity(Handle tmr, any entity)
{
	if(IsValidEntity(entity))
		AcceptEntityInput(entity, "Kill");
}

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mówi nam error:

// ball/ballglow.sp(69) : error 021: symbol already defined: "RemoveEntity"

RemoveEntity  to istniejąca funkcja:
https://sourcemod.dev/#/entity/function.RemoveEntity

zmień nazwę tej funkcji i będzie git

np.:

Spoiler
public StindingGlow(float pos[3], int team) {
	
	int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow");
	SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4);
	
	DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt");
		
	if(team == CS_TEAM_T) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 150");	
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.5");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
	} else if(team == CS_TEAM_CT) {
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "3");
		DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255");
	}
	
	DispatchSpawn(GLOW_ENTITY);
	AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite");
	TeleportEntity(GLOW_ENTITY, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	
	CreateTimer(2.7, EntityRemove, GLOW_ENTITY);

}

public Action EntityRemove(Handle tmr, any entity)
{
	if(IsValidEntity(entity))
		AcceptEntityInput(entity, "Kill");
}

 

 

 

Edytowane przez fejmek

Sygnatura użytkownika

Właściciel: AceKill.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...