Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
szogun

[Rozwiązane] Zadane dmg z molotova

Recommended Posts

Szukam pluginu, który będzie zabierał hp innym gracza z drużyny po wejściu w molotova innego gracza przy wyłączonym ff, gdzieś takowy plugin widziałem na alliedmods lecz nie mogę jego nazwy sobie przypomnieć

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3])
{
	char WeaponCallBack[32];
	GetEdictClassname(inflictor, WeaponCallBack, sizeof(WeaponCallBack));

	if ((!IsValidEntity(victim)) || (!IsValidEntity(attacker)))
		return Plugin_Continue;

	if ((strlen(WeaponCallBack) <= 0) || (attacker == victim) || (GetClientTeam(victim) != GetClientTeam(attacker)) )
		return Plugin_Continue;

	if (StrEqual(WeaponCallBack, "inferno", false))
		return Plugin_Continue;

	return Plugin_Handled;
}

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=301081
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...