Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Trzymaj na respa
 

#include <sourcemod>
#include <cstrike>

public Plugin myinfo = {
    name = "Respawnowanie graczy",
    author = "Grafit",
    description = "Dodaje na serwer komende, dzieki ktorej admin moze zrespawnowac gracza",
    version = "1.0",
};

public void OnPluginStart() {
    RegAdminCmd("sm_resp", RespawnGracza, ADMFLAG_RESERVATION);
    RegAdminCmd("sm_respawn", RespawnGracza, ADMFLAG_RESERVATION);
}

public Action RespawnGracza(int client, int args) {
    char buffer[MAX_NAME_LENGTH]; 
    GetCmdArg(1, buffer, sizeof(buffer));
    int target = FindTarget(client, buffer);

    if (args != 1) {
        ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_resp <#userid|name>");
        return Plugin_Handled;
    }
    else if (!IsPlayerAlive(target)) {
        CS_RespawnPlayer(target);
        ReplyToCommand(target, "[Respawn] Zostałeś zrespawnowany przez %N", client);
        PrintToChat(client, "[Respawn] Gracz %N został zrespawnowany", target);
        return Plugin_Handled;
    }
    else if (IsPlayerAlive(target)) {
        ReplyToCommand(target, "[Respawn] %N Możesz zrespawnować tylko żyjących gracza!", target);
        return Plugin_Handled;
    }
    return Plugin_Handled;
}

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, jarek041 napisał:

Ip gracza

 

 

 

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=297168

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

#define TAG "[IP]"

public void OnPluginStart() {
    RegAdminCmd("sm_ip", IPGracza, ADMFLAG_BAN);
}

public Action IPGracza(int client, int args) {
    char IP[128];
    char buffer[MAX_NAME_LENGTH];
    GetCmdArg(1, buffer, sizeof(buffer));
    int target = FindTarget(client, buffer);
    
    if (args != 2) {
        ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_ip <#userid|name>");
        return Plugin_Handled;
    }
    else {
        GetClientIP(target, IP, sizeof(IP));
        PrintToChat(target, "%s Admin %N sprawdził twoje ip!", TAG, client);
        PrintToChat(client, "%s IP Gracza %N to %s", TAG, client, IP);
    }
    return Plugin_Handled;
}

@jarek041 rozwin bardziej mysl z adminseechat to moze uda sie cos ogarnac 😄
AdminSeeChat - moze to bedzie dzialac

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

public void OnPluginStart() {
    AddCommandListener(TeamChat, "say_team");
}

public Action TeamChat(int client, const char[] command, int argc) {
    char buffer[512];
    GetCmdArgString(buffer, sizeof(buffer));
    if (strlen(buffer) <= 0) return Plugin_Handled;
    
    if (buffer[0] == '!' || buffer[0] == '/' || buffer[0] == '@') return Plugin_Handled;
    
    for (int i = 1; i < MAXPLAYERS; i++) {
        if (IsFakeClient(i) || !IsClientConnected(i) || !IsClientInGame(i)) 
            continue;
            
        else if (GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i) || GetUserFlagBits(i) & ADMFLAG_ROOT) {
            PrintToChat(i, "%N: %s", client, buffer);
        }
    }
    return Plugin_Handled;
}

a te addlfag pozniej wysle moze

Edytowane przez Grafit
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=327936

Możesz skorzystać z tego.


Przy okazji czy ty przypadkiem nie kopiujesz jakiegoś serwera 1 do 1? Tak z ciekawości pytam XD 

Edytowane przez M_a_t_i_2

Sygnatura użytkownika

Discord: MAMUT#7527
Steam: MAMUT
npsLcWf.png

  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...