Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat
#include <sourcemod>
#include <store>

#define SetCredits Store_SetClientCredits
#define GetCredits Store_GetClientCredits

char TAG[MAX_NAME_LENGTH];
ConVar g_Phrase, g_Prize, g_Delay;

public OnPluginStart() {
    g_Phrase = CreateConVar("sm_tag_name", "go-code.pl", "Tag");
    g_Prize = CreateConVar("sm_tag_prize", "2000", "Nagroda");
    g_Delay = CreateConVar("sm_tag_delay", "10.0", "Odstep czasu");
    AutoExecConfig(true, "tagi");
}

public OnMapStart() {
    CreateTimer(GetConVarFloat(g_Delay), CheckClientsNames, _, TIMER_REPEAT | TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}


public Action CheckClientsNames(Handle timer) {
    for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) {
        if (IsClientConnected(i) && IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) {
            char UserName[MAX_NAME_LENGTH];
            GetClientName(i, UserName, MAX_NAME_LENGTH);
            GetConVarString(g_Phrase, TAG, MAX_NAME_LENGTH);
            if (StrContains(UserName, TAG, false) != -1) {
                AddClientMoney(i, GetConVarInt(g_Prize));
            }
        }
    }
}

public Action AddClientMoney(int client, int amount) {
    SetCredits(client, GetCredits(client) + amount);
    PrintToChat(client, " \x04[CONSOLE]\x01 Otrzymujesz %d kredytów za TAG w nicku.", amount);
}

 

 

 

tagi.smx

Edytowane przez ogbudowa
.
  • Dziękuję
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...