whyind Napisano 13 Stycznia Cześć, napisałem sobie prosty plugin (nawet nie wiem czy będzie działał - ma za zadanie slaynąć wszystkich, jeśli dołączy drugi gracz - oczywiście tylko w sytuacji gdy jest jeden gracz i dołączy drugi), ale nie chce się skompilować: public void OnPluginStart() { HookEvent("player_team", EventPlayerTeam); } GetPlayerCount() { new players; for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)){ players++; } } return players; } int clientCount = GetPlayerCount(); public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } Errory jakie wyskakują: xyz.sp(32) : error 010: invalid function or declaration xyz.sp(32) : error 008: must be a constant expression; assumed zero Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ogbudowa Napisano 13 Stycznia GetPlayerCount() nie podałeś typu do tej funkcji zmień na int GetPlayerCount() Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whyind Napisano 13 Stycznia 2 minuty temu, ogbudowa napisał: GetPlayerCount() nie podałeś typu do tej funkcji zmień na int GetPlayerCount() Nie działa ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ogbudowa Napisano 13 Stycznia int clientCount = GetPlayerCount(); usuń tą linie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whyind Napisano 13 Stycznia (edytowane) To chyba wtedy plugin nie będzie miał sensu? Przecież niżej wykorzystuję clientCount do warunku. Pojawi mi się wtedy kolejny error, że: error 017: undefined symbol "clientCount" Dobra. Ogarnięte: przeniosłem: int clientCount = GetPlayerCount(); do: public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); int clientCount = GetPlayerCount(); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } I ustawiłem int dla GetPlayerCount Edytowane 13 Stycznia przez whyind Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafit 1 Napisano 13 Stycznia public void OnPluginStart() { HookEvent("player_team", EventPlayerTeam); } int GetPlayerCount() { int players; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)){ players++; } } return players; } public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); int clientCount = GetPlayerCount(); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafit 1 Napisano 13 Stycznia (edytowane) 2 minuty temu, whyind napisał: To chyba wtedy plugin nie będzie miał sensu? Przecież niżej wykorzystuję clientCount do warunku. Pojawi mi się wtedy kolejny error, że: error 017: undefined symbol "clientCount" zamist clientCount mozesz uzyc GetPlayerCount (); sorki ze w 2 odpowiedziach ale na telefonie jestem 😞 Edytowane 13 Stycznia przez Grafit Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whyind 1 Napisano 13 Stycznia (edytowane) 10 minut temu, Grafit napisał: public void OnPluginStart() { HookEvent("player_team", EventPlayerTeam); } int GetPlayerCount() { int players; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)){ players++; } } return players; } public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); int clientCount = GetPlayerCount(); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } Właśnie edytowałem post ostatni i zrobiłem dokładnie to samo xD, ale dzięki! Edit: Plugin działa, można zamknąć! Edytowane 13 Stycznia przez whyind Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach