Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
szogun

[Rozwiązane] FakeClientCommand

Recommended Posts

Siemson

Mam mały problem, chce na graczu wymusić wpisanie komendy na say po wyborze w menu "Złóż podanie" ale coś mi nie działa, a to fragment kodu

 

		else if(StrEqual(item, "podanie"))
		{
			FakeClientCommand("say !podanie");
			PrintToChat(client, "===============================================");
			PrintToChat(client, "★\x07 [REKRUTACJA] \x02Link został wysłany w prywatnej wiadomości steam");
			PrintToChat(client, "===============================================");
		}

Jak zrobię to tak, też nie działa

 

		else if(StrEqual(item, "podanie"))
		{
			FakeClientCommand(client, "sm_say !podanie");
			PrintToChat(client, "===============================================");
			PrintToChat(client, "★\x07 [REKRUTACJA] \x02Link został wysłany w prywatnej wiadomości steam");
			PrintToChat(client, "===============================================");
		}

 

 

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli komenda !podanie istnieje to spróbuj dać sm_podanie.

To będzie wyglądało tak:

FakeClientCommand(client, "sm_podanie");

 

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

FakeClientCommandEx(client, sm_podanie);

 

Edited by NWayne
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, VestSmart napisał:

Jeżeli komenda !podanie istnieje to spróbuj dać sm_podanie.

To będzie wyglądało tak:


FakeClientCommand(client, "sm_podanie");

 

Tak nie działa z racji że jest to tworzone przez WebShortcuts i zeby wlasnie wszystko sie zgrało musi być ona wykonana na say

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra znalazłem rozwiązanie

 

FakeClientCommand(client, "say !podanie");

Można zamknąć ?

Edited by szogun
  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...