Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>


bool g_HasGod[MAXPLAYERS + 1];

public void OnPluginStart() {
    RegConsoleCmd("sm_god", Command_God);
}

public Action Command_God(int client, int args) {
    if (!IsValidClient(client))
        return Plugin_Handled;
    g_HasGod[client] = !g_HasGod[client];
    if (g_HasGod[client])
        SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
    else
        SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);

    PrintToChat(client, " \x0F[GOD]\x01 Status → \x0F%s!\x01", (g_HasGod[client] ? "WŁĄCZONY" : "WYŁĄCZONY"));

    return Plugin_Handled;
}

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) {
    if (!g_HasGod[victim])
        return Plugin_Continue;
    damage = 0.0;
    return Plugin_Changed;
}

bool IsValidClient(int client) {
    if (IsFakeClient(client) || !IsClientConnected(client) || !IsClientInGame(client)) {
        return false;
    }
    return true;
}

 


 

Edytowane przez ogbudowa
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...