Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, ponieważ nie resetuje sie dmg w pluginie korzystam z funkcjj

 

mam zmienna dmg w typie float  i jest ona na sztywno przypisana 1000.00 

jeżeli graczowi wypadnie klasa postaci każde trafienie zabija dmg wskakuje na sztywną regułkę i na koniec rundy dmg jest usuwane dmg sie buguje poniewaz inne klasy postaci nagle bija po 800hp a nie powinny.

public void OnClientPutInServer(int client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public void OnClientDisconnect(int client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

 

super_power.sp

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...