Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
MAGNET

Danger Zone - gratka dla moderów

Recommended Posts

Źródło: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/a3toou/as_a_modder_danger_zone_is_an_amazing_tool_for/
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

Ostatnio miał miejsce update, w którym dodany został tryb Danger Zone, a wraz z nim masa dodatków. Oto, co czeka nas na serwerach w niedalekiej przyszłości:

 

- Możemy tworzyć customowe noże, używają pliku items_game.txt

- Korzystać z Breach Charge 

a2ccee13-9db9-4914-988e-9df5ced590f6.gif

 

- Armor i hełm można od teraz spawnować na mapie

unknown.png

 

- Można podpalać trawę, używając nowego detailtype'a z pliku detail.vbsp

- Stawiać turrety, tworzyć pieniądze, spadochrony i wiele więcej!

 

 

Aby wczytać mapę, wystarczy polecenie:

game_type 6; game_mode 0; map dz_blacksite

 

Itemy, które udało się znaleźć do tej pory:

dronegun - turret

item_cash - pieniążki

weapon_breachcharge - Breach Charge z gifa wyżej

weapon_hammer - odpowiedniki noży. Dostępne także weapon_axe (siekierka) oraz weapon_spanner (klucz)

weapon_diversion - decoy, który wydaje odgłos kroków. weapon_firebomb - molotov, który nie wybucha w powietrzu

I wiele, wiele więcej

 

Ode mnie - bardzo podobają mi się nowe screen overlaye, a także progress bary - liczę, że będzie można je wykorzystać. Ponadto, można mieć pięści i broń białą na raz - czy to oznacza, że będzie możliwe posiadanie dwóch broni? Czas pokaże, jednak z całą pewnością modderzy mają teraz co robić ?

  • Lubię to! 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby tak, ale jednak nie. Broni typu melee nie można dać graczowi jak nie ma game_type 6 rozchodzi się o siekierę,młotek oraz klucz. Rąk się nie da dać nawet z game_type 6. Jednak resztę można dać graczowi ?

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak da się podnieść używając SDKHook`a ?
 

Spoiler

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

public void OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_bronie", CMD_Bronie);
	for (int i = 1; i < MaxClients; i++)
	{
		if (IsValidClient(i))
		{
			OnClientPutInServer(i);
		}
	}
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_WeaponCanUse, Hook_WeaponCanUse);
}

public Action Hook_WeaponCanUse(int client, int weapon)
{
	char classname[64];
	GetEntityClassname(weapon, classname, sizeof classname);
	
	if (StrEqual(classname, "weapon_melee") || StrEqual(classname, "weapon_knife") || StrEqual(classname, "weapon_fists"))
		EquipPlayerWeapon(client, weapon);
}

public Action CMD_Bronie(int client, int args)
{
	Menu menu = new Menu(Menu_Handler)
	menu.SetTitle("Wybierz broń");
	menu.AddItem("fists", "Pięści");
	menu.AddItem("axe", "Siekiera");
	menu.AddItem("hammer", "Młotek");
	menu.AddItem("spanner", "Klucz");
	menu.ExitButton = true;
	menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);
}

public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
	if (client == 0)return;
	char info[32];
	GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info));
	if (!strcmp(info, "fists"))
	{
		int fist = GivePlayerItem(client, "weapon_fists");
		EquipPlayerWeapon(client, fist);
	}
	else if (!strcmp(info, "axe"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_axe");
	}
	else if (!strcmp(info, "hammer"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_hammer");
	}
	else if (!strcmp(info, "spanner"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_spanner");
	}
	if (action == MenuAction_End)
	{
		delete menu;
	}
}

public bool IsValidClient(int client)
{
	if (!(1 <= client <= MaxClients) || !IsClientInGame(client) || !IsClientConnected(client))
		return false;
	
	return true;
} 

 

 

Edited by Brum Brum
Literówka
  • Wow! 1
By MAGNET,

Możesz to w osobnym temacie umieścić jak chcesz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...