Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
MAGNET

Danger Zone - gratka dla moderów

Rekomendowane odpowiedzi

Źródło: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/a3toou/as_a_modder_danger_zone_is_an_amazing_tool_for/
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

Ostatnio miał miejsce update, w którym dodany został tryb Danger Zone, a wraz z nim masa dodatków. Oto, co czeka nas na serwerach w niedalekiej przyszłości:

 

- Możemy tworzyć customowe noże, używają pliku items_game.txt

- Korzystać z Breach Charge 

a2ccee13-9db9-4914-988e-9df5ced590f6.gif

 

- Armor i hełm można od teraz spawnować na mapie

unknown.png

 

- Można podpalać trawę, używając nowego detailtype'a z pliku detail.vbsp

- Stawiać turrety, tworzyć pieniądze, spadochrony i wiele więcej!

 

 

Aby wczytać mapę, wystarczy polecenie:

game_type 6; game_mode 0; map dz_blacksite

 

Itemy, które udało się znaleźć do tej pory:

dronegun - turret

item_cash - pieniążki

weapon_breachcharge - Breach Charge z gifa wyżej

weapon_hammer - odpowiedniki noży. Dostępne także weapon_axe (siekierka) oraz weapon_spanner (klucz)

weapon_diversion - decoy, który wydaje odgłos kroków. weapon_firebomb - molotov, który nie wybucha w powietrzu

I wiele, wiele więcej

 

Ode mnie - bardzo podobają mi się nowe screen overlaye, a także progress bary - liczę, że będzie można je wykorzystać. Ponadto, można mieć pięści i broń białą na raz - czy to oznacza, że będzie możliwe posiadanie dwóch broni? Czas pokaże, jednak z całą pewnością modderzy mają teraz co robić 😄

  • Lubię to! 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale jednak nie. Broni typu melee nie można dać graczowi jak nie ma game_type 6 rozchodzi się o siekierę,młotek oraz klucz. Rąk się nie da dać nawet z game_type 6. Jednak resztę można dać graczowi 😉

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Jednak da się podnieść używając SDKHook`a 😄
 

Spoiler

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

public void OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_bronie", CMD_Bronie);
	for (int i = 1; i < MaxClients; i++)
	{
		if (IsValidClient(i))
		{
			OnClientPutInServer(i);
		}
	}
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_WeaponCanUse, Hook_WeaponCanUse);
}

public Action Hook_WeaponCanUse(int client, int weapon)
{
	char classname[64];
	GetEntityClassname(weapon, classname, sizeof classname);
	
	if (StrEqual(classname, "weapon_melee") || StrEqual(classname, "weapon_knife") || StrEqual(classname, "weapon_fists"))
		EquipPlayerWeapon(client, weapon);
}

public Action CMD_Bronie(int client, int args)
{
	Menu menu = new Menu(Menu_Handler)
	menu.SetTitle("Wybierz broń");
	menu.AddItem("fists", "Pięści");
	menu.AddItem("axe", "Siekiera");
	menu.AddItem("hammer", "Młotek");
	menu.AddItem("spanner", "Klucz");
	menu.ExitButton = true;
	menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER);
}

public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
	if (client == 0)return;
	char info[32];
	GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info));
	if (!strcmp(info, "fists"))
	{
		int fist = GivePlayerItem(client, "weapon_fists");
		EquipPlayerWeapon(client, fist);
	}
	else if (!strcmp(info, "axe"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_axe");
	}
	else if (!strcmp(info, "hammer"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_hammer");
	}
	else if (!strcmp(info, "spanner"))
	{
		GivePlayerItem(client, "weapon_spanner");
	}
	if (action == MenuAction_End)
	{
		delete menu;
	}
}

public bool IsValidClient(int client)
{
	if (!(1 <= client <= MaxClients) || !IsClientInGame(client) || !IsClientConnected(client))
		return false;
	
	return true;
} 

 

 

Edytowane przez Brum Brum
Literówka
  • Wow! 1
Przez MAGNET,

Możesz to w osobnym temacie umieścić jak chcesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Dodaj nową pozycję...