Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem na 1 roku studiów z informatyki i mam spory problem z jednym zadaniem. Czy znajdzie się tutaj osoba, która jest w stanie mi pomóc tzn wyjaśnić w jaki sposób podejść do tego zadania albo odpłatnie ktoś chciałby mi je zrobić ? 

Treść : 

Cytat

Napisz program, który po wczytaniu liczby N oraz N trójek liczb (a,x,y), gdzie a jest numerem wierzchołka zaś (x,y) jego położeniem na płaszczyźnie, wylicza przybliżone rozwiązanie zakodowanej w ten sposób instancji problemu komiwojażera.

Program powinien najpierw znaleźć dowolne rozwiązanie problemu, a następnie je poprawiać (np. używając algorytmu 2-opt). W trakcie pracy, program powinien drukować znalezione rozwiązania pośrednie (niekoniecznie wszystkie) oraz informację, że osiągnął granicę swoich możliwości (zaimplementowana metoda nie da lepszego rozwiązania przy cyklu Hamiltona od którego wystartowaliśmy).

Rozwiązania pośrednie (w tym początkowy cykl) powinny być drukowane w postaci: K,T: x1->x2->x3->...->xN gdzie K długością cyklu, T jest kosztem znalezionego rozwiązania (czasem od rozpoczęcia symulacji), zaś xi są kolejnymi odwiedzanymi wierzchołkami (ostatnia krawędź, nie zapisywana w rozwiązaniu to xN->x1). Jako rozwiązanie prześlij kod programu napisanego w języku C lub C++.

Program powinie kompilować się (i działać) na serwerach vhX.

Z góry dzięki ! 😄

Sygnatura użytkownika

Właściciel: Road2Skill.eu

Odnośnik do odpowiedzi

Jeżeli rozumiesz na czym polega problem (tutaj wyjaśnienie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwojażera) i znasz język, w którym masz to napisać (skoro studiujesz, to chyba znasz?; Jeżeli po roku go nie znasz, to może pora zmienić kierunek) to w zadaniu nie ma żadnego problemu.

A jak chcesz płacić za każde kolejne zadanie, to korzystaj z facebooka, bo tam pełno jest grup o podobnej tematyce i mnóstwo chętnych na łatwy pieniądz. Ale to twoja strata.

Odnośnik do odpowiedzi