KimPix Napisano 24 Grudnia 2018 Witam, mam problem, gdyż nie wiem jak zrobić żeby wykrywało naciśnięcie klawisza F3. Mam taką linijkę: if (cl_buttons & IN_USE) I jak zrobić, żeby zamiast IN_USE było F3? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 24 Grudnia 2018 Nie można wykryć naciśnięcia konkretnego klawisza - można wykryć jedynie klawisze zdefiniowane na tej liście: https://sm.alliedmods.net/api/index.php?fastload=file&id=47&Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimPix Napisano 24 Grudnia 2018 @MAGNET kiedyś jak grałem na jednym serwerze to pod F3 było jedno menu, to jak to zrobili? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 24 Grudnia 2018 Zakładam, że pod F3 masz po prostu zakup podstawowego zestawu broni - on też ma swój numer, ale niestety nie wiem który to klawisz Możesz wgrać u siebie taki oto prosty plugin: #include < sourcemod > public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_test", RunTest); } public Action RunTest(int client, int args) { CreateTimer(0.5, PrintButtons, client, TIMER_REPEAT); } public Action PrintButtons(Handle timer, int client) { PrintToChat(client, "Klawisze: %d", GetClientButtons(client)); } Po wprowadzeniu komendy !test na czacie co pół sekundy będzie wypisywana suma bitowa aktualnie naciskanych klawiszy. Wystarczy, że odczytasz tę wartość w momencie, gdy będziesz miał wciśnięty tylko klawisz F3 - i ten właśnie numerek będziesz używał ? Chyba, że ktoś wie jak się nazywa klawisz od zakupu primary broni, to wtedy będzie szybciej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimPix Napisano 24 Grudnia 2018 (edytowane) I jak będę miał ten numer to co dalej z nim? @MAGNET Edytowane 24 Grudnia 2018 przez KimPix Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET 1 Napisano 24 Grudnia 2018 if (cl_buttons & TWÓJ_NUMER_KTÓRY_ZNALAZŁEŚ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimPix Napisano 24 Grudnia 2018 @MAGNET jak klikam W to wyskakuje 8, ale jak klikam F3 to nic nie wyskakuje - 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 2 Napisano 24 Grudnia 2018 void MenusOnCommandsCreate(/*void*/) { // Hook commands RegConsoleCmd("zmainmenu", MenusCommandCatched, "Open the main menu."); // Hook listeners AddCommandListener(MenusOnOpen); } /** * Handles the <!zmainmenu> command. Open the main menu. * * @param clientIndex The client index. * @param iArguments The number of arguments that were in the argument string. **/ public Action MenusCommandCatched(const int clientIndex, const int iArguments) { // Open the main menu MenuMain(clientIndex); return Plugin_Handled; } /** * Callback for command listener to open the main menu. * * @param clientIndex The client index. * @param commandMsg Command name, lower case. To get name as typed, use GetCmdArg() and specify argument 0. * @param iArguments Argument count. **/ public Action MenusOnOpen(const int clientIndex, const char[] commandMsg, const int iArguments) { // Gets command alias static char sCommand[SMALL_LINE_LENGTH]; gCvarList[CVAR_GAME_CUSTOM_MENU_BUTTON].GetString(sCommand, sizeof(sCommand)); // Validate command if(!strcmp(sCommand, commandMsg)) { // Open the main menu MenuMain(clientIndex); return Plugin_Handled; } // Allow command return Plugin_Continue; } gCvarList[CVAR_GAME_CUSTOM_MENU_BUTTON] = CreateConVar("zp_game_custom_menu_button", "autobuy", "Bind of the button for the menu open. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/"); gCvarList[CVAR_GAME_CUSTOM_SKILL_BUTTON] = CreateConVar("zp_game_custom_skill_button", "rebuy", "Bind of the button for the skill usage. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/"); gCvarList[CVAR_GAME_CUSTOM_LIGHT_BUTTON] = CreateConVar("zp_game_custom_light_button", "+lookatweapon", "Bind of the button for the flashlight trigger. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/"); Kod pochodzi z https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=290657Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Przeanalizuj go i już łatwo dostosujesz do własnego pluginu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimPix Napisano 24 Grudnia 2018 @Master jakaś mała podpowiedź co do tego? :c bo nic nie widze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 3 Napisano 24 Grudnia 2018 (edytowane) #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define F3_BUTTON "autobuy" #define F4_BUTTON "rebuy" public void OnPluginStart() { AddCommandListener(MenuOpen); } public Action MenuOpen(int client, const char[] command, int args) { if(!strcmp(F3_BUTTON, command)) { //Funkcję, którą chcesz wywołać return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } Pamiętaj, że zadziała to tylko, jeśli gracze nie zmieni domyślnych przycisków od sprawdzanych komend. Edytowane 24 Grudnia 2018 przez Master Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mastah7991 3 Napisano 24 Grudnia 2018 #include < sourcemod > public OnPluginStart() { AddCommandListener(Listener, "autobuy"); } public Action Listener(int client, const char[] cmd, int argc) { PrintToChat(client, "F3"); return Plugin_Continue; } można też tak ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 2 Napisano 24 Grudnia 2018 Przed chwilą, mastah7991 napisał: #include < sourcemod > public OnPluginStart() { AddCommandListener(Listener, "autobuy"); } public Action Listener(int client, const char[] cmd, int argc) { PrintToChat(client, "F3"); return Plugin_Continue; } można też tak ? Też prawda ;d Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 24 Grudnia 2018 Yup, nie wiedziałem że na to klawisza nie ma ? człowiek uczy się całe życie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimPix 1 Napisano 24 Grudnia 2018 Dzięki wszystkim za pomoc! ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 24 Grudnia 2018 Wiadomość wygenerowana automatycznie Pomoc udzielona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach