Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
bakusiovskyyyy

[Rozwiązane] Jak wyłączyć respienie broni na mapach?

Recommended Posts

Siemanko, jestem w trakcie tworzenia serwera z arenkami i żeby nie było zbyt pięknie, pojawił się problem, na który nie mam już pomysłu. Mianowicie chodzi mi o bronie respione przez mapę. Myślę, że wiadomo co mam na myśli ? Przykładowo w przypadku rundy flash-only na mapie, która respi bronie, gracze mogą je podnieść, co jest kompletnie bezsensowne. Jedyne co to zmieniłem wartość cvar mp_weapons_allow_map_placed na 1, co częściowo rozwiązało problem. Niestety tylko częściowo. W momencie kiedy gracz zrespi się w miejscu, gdzie pojawia się broń, ten ją otrzymuje. Ma ktoś jakieś pomysły? ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przecież na arenie masz bronie dodawane przez plugin, zawsze możesz usuwać bronie dodane przez mapę poprzez plugin.

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}

 

Edited by szogun
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 godzin temu, Brum Brum napisał:

mp_weapons_allow_map_placed 0 i nie będzie broni na mapie

Pomyliłem się w pierwszym poście, mam to ustawione na 0. Przykładowo na mapce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1596458806
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! nie usuwa deagli, które widocznie respią się po chwili od rozpoczęcia rundy (tak przynajmniej zgaduję).

12 godzin temu, szogun napisał:

Przecież na arenie masz bronie dodawane przez plugin, zawsze możesz usuwać bronie dodane przez mapę poprzez plugin.

 


#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}

 

Tego też próbowałem, niestety nie pomaga ? Próbowałem zrobić to z timerem (0.2-1.0 sek.), lecz także nie pomagało, jedyne co to potrafiło czasem zbugować graczy, usuwało ręce itd.

 

EDIT: https://www57.zippyshare.com/v/VWkGqs2e/file.html
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! <- tak to wygląda, przykładowa runda Dodgeball (https://github.com/Franc1sco/1v1-Dodgeball
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) ?

Myślę, że warto wspomnieć, iż tak to wygląda po użyciu mp_weapons_allow_map_placed 0, wcześniej na mapie jest o wiele więcej broni, które jak widać znikają przez cvar, niestety nie wszystkie ?

Edited by bakusiovskyyyy
Dodany link

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, bakusiovskyyyy napisał:

Pomyliłem się w pierwszym poście, mam to ustawione na 0. Przykładowo na mapce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1596458806
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! nie usuwa deagli, które widocznie respią się po chwili od rozpoczęcia rundy (tak przynajmniej zgaduję).

Tego też próbowałem, niestety nie pomaga ? Próbowałem zrobić to z timerem (0.2-1.0 sek.), lecz także nie pomagało, jedyne co to potrafiło czasem zbugować graczy, usuwało ręce itd.

 

EDIT: https://www57.zippyshare.com/v/VWkGqs2e/file.html
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! <- tak to wygląda, przykładowa runda Dodgeball (https://github.com/Franc1sco/1v1-Dodgeball
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) ?

Myślę, że warto wspomnieć, iż tak to wygląda po użyciu mp_weapons_allow_map_placed 0, wcześniej na mapie jest o wiele więcej broni, które jak widać znikają przez cvar, niestety nie wszystkie ?

mp_weapons_allow_map_placed działa tak, że jak w mapie jest wbudowana broń która leży na ziemi to jak jest 0 usuwa przy starcie rundy tu mi wygląda na jakiś game_player_equip

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bakusiovskyyyy Mapa, którą podałeś nie nadaje się na serwery areny, gdyż posiada ona jedną arenę. Szukaj map z przedrostkiem "am_" np. https://gamebanana.com/maps/200778
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Na mapach dostosowanych do pluginu multi arena nie jest wymagany plugin na usuwanie broni, bo po prostu autorzy ich tam nie umieszczają. 

  • Lubię to! 1
  • Wow! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Master napisał:

@bakusiovskyyyy Mapa, którą podałeś nie nadaje się na serwery areny, gdyż posiada ona jedną arenę. Szukaj map z przedrostkiem "am_" np. https://gamebanana.com/maps/200778
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Na mapach dostosowanych do pluginu multi arena nie jest wymagany plugin na usuwanie broni, bo po prostu autorzy ich tam nie umieszczają. 

Ja jebe... Nie zwróciłem na to uwagi, mój błąd -_- Dobra, dzięki ludzie za odpowiedzi, zj****a mapka, temat do zamknięcia xD

  • Haha! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...