Skocz do zawartości
bakusiovskyyyy

[Rozwiązane] Jak wyłączyć respienie broni na mapach?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, jestem w trakcie tworzenia serwera z arenkami i żeby nie było zbyt pięknie, pojawił się problem, na który nie mam już pomysłu. Mianowicie chodzi mi o bronie respione przez mapę. Myślę, że wiadomo co mam na myśli ? Przykładowo w przypadku rundy flash-only na mapie, która respi bronie, gracze mogą je podnieść, co jest kompletnie bezsensowne. Jedyne co to zmieniłem wartość cvar mp_weapons_allow_map_placed na 1, co częściowo rozwiązało problem. Niestety tylko częściowo. W momencie kiedy gracz zrespi się w miejscu, gdzie pojawia się broń, ten ją otrzymuje. Ma ktoś jakieś pomysły? ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 1

Przecież na arenie masz bronie dodawane przez plugin, zawsze możesz usuwać bronie dodane przez mapę poprzez plugin.

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}

 

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Brum Brum napisał:

mp_weapons_allow_map_placed 0 i nie będzie broni na mapie

Pomyliłem się w pierwszym poście, mam to ustawione na 0. Przykładowo na mapce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1596458806
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! nie usuwa deagli, które widocznie respią się po chwili od rozpoczęcia rundy (tak przynajmniej zgaduję).

12 godzin temu, szogun napisał:

Przecież na arenie masz bronie dodawane przez plugin, zawsze możesz usuwać bronie dodane przez mapę poprzez plugin.

 


#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}

 

Tego też próbowałem, niestety nie pomaga ? Próbowałem zrobić to z timerem (0.2-1.0 sek.), lecz także nie pomagało, jedyne co to potrafiło czasem zbugować graczy, usuwało ręce itd.

 

EDIT: https://www57.zippyshare.com/v/VWkGqs2e/file.html
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! <- tak to wygląda, przykładowa runda Dodgeball (https://github.com/Franc1sco/1v1-Dodgeball
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) ?

Myślę, że warto wspomnieć, iż tak to wygląda po użyciu mp_weapons_allow_map_placed 0, wcześniej na mapie jest o wiele więcej broni, które jak widać znikają przez cvar, niestety nie wszystkie ?

Edytowane przez bakusiovskyyyy
Dodany link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, bakusiovskyyyy napisał:

Pomyliłem się w pierwszym poście, mam to ustawione na 0. Przykładowo na mapce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1596458806
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! nie usuwa deagli, które widocznie respią się po chwili od rozpoczęcia rundy (tak przynajmniej zgaduję).

Tego też próbowałem, niestety nie pomaga ? Próbowałem zrobić to z timerem (0.2-1.0 sek.), lecz także nie pomagało, jedyne co to potrafiło czasem zbugować graczy, usuwało ręce itd.

 

EDIT: https://www57.zippyshare.com/v/VWkGqs2e/file.html
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! <- tak to wygląda, przykładowa runda Dodgeball (https://github.com/Franc1sco/1v1-Dodgeball
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!) ?

Myślę, że warto wspomnieć, iż tak to wygląda po użyciu mp_weapons_allow_map_placed 0, wcześniej na mapie jest o wiele więcej broni, które jak widać znikają przez cvar, niestety nie wszystkie ?

mp_weapons_allow_map_placed działa tak, że jak w mapie jest wbudowana broń która leży na ziemi to jak jest 0 usuwa przy starcie rundy tu mi wygląda na jakiś game_player_equip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bakusiovskyyyy Mapa, którą podałeś nie nadaje się na serwery areny, gdyż posiada ona jedną arenę. Szukaj map z przedrostkiem "am_" np. https://gamebanana.com/maps/200778
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Na mapach dostosowanych do pluginu multi arena nie jest wymagany plugin na usuwanie broni, bo po prostu autorzy ich tam nie umieszczają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Master napisał:

@bakusiovskyyyy Mapa, którą podałeś nie nadaje się na serwery areny, gdyż posiada ona jedną arenę. Szukaj map z przedrostkiem "am_" np. https://gamebanana.com/maps/200778
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Na mapach dostosowanych do pluginu multi arena nie jest wymagany plugin na usuwanie broni, bo po prostu autorzy ich tam nie umieszczają. 

Ja jebe... Nie zwróciłem na to uwagi, mój błąd -_- Dobra, dzięki ludzie za odpowiedzi, zj****a mapka, temat do zamknięcia xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Pomoc udzielona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...