Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Master

[CS:GO] Redukcja obrażeń od spadania (Reduce_Fall_Damage)

Recommended Posts

Opis

 

Plugin pozwala w łatwy sposób dostosować procentową ilość otrzymywanych obrażeń od upadku gracza.

 

 

Convar

 

Plik: cfg/sourcemod/Reduce_Fall_Damage
  
sm_reduce_fall_damage "0.50" - Ile procent obrażeń ma zadać

 

Plugin

 

Spoiler

#include <sdkhooks>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define NAME		"Reduce Fall Damage"
#define AUTHOR		"Master"
#define VERSION		"1.0"
#define URL			"https://cswild.pl/"

public Plugin myinfo =
{ 
	name	= NAME,
	author	= AUTHOR,
	version	= VERSION,
	url		= URL
};

float g_fPercentages;

public void OnPluginStart()
{
	ConVar cvar = CreateConVar("sm_reduce_fall_damage", "0.50", "Ile procent obrażeń ma zadać", 0); cvar.AddChangeHook(OnCvarChange);
	g_fPercentages = cvar.FloatValue;

	AutoExecConfig(true, "Reduce_Fall_Damage");
}

public void OnCvarChange(ConVar cvar, char[] oldValue, char[] newValue)
{
	g_fPercentages = StringToFloat(newValue);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) 
{
	if(!IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(damagetype & DMG_FALL)
	{
		damage *= g_fPercentages; 
		return Plugin_Changed;
	}

	return Plugin_Continue;
}

bool IsValidClient(int client)
{
	return (1 <= client <= MaxClients && IsClientInGame(client));
}

 

 

Reduce_Fall_Damage.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopowiem tylko, że można te obrażenia również zwiększać ? (g_fPercentages > 1.0)

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...