nickerele Napisano 7 Stycznia 2019 (edytowane) Witajcie jestem nowy, Kupilem serwer na hostingu lecz jestem jeszcze w tym zielony. Probowalem wgrac pare pluginow ale albo serwer nie chce sie odpalic, albo po wgraniu np cod moda wyswietlilo mi sie menu wyboru klasy a potem wywalilo serwer. Co robie zle? Czy Cvary pluginu musze gdzies wpisywac? Jezeli tak to gdzie? Serwer na hostingu : https://serverproject.plHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!, Metamod 1.10.7-dev+987 + Sourcemod 1.8.0.6027 Edytowane 7 Stycznia 2019 przez nickerele Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mastah7991 Napisano 7 Stycznia 2019 1. czy podpinasz baze - najważniejsze 2. error logi - równie ważne 3. hosting - to wcale nie ważne ale może komuś ta informacja sie przyda 4. wersja metamoda - to średnio wazne 5. wersja sourcemoda - to bardzo ważne xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nickerele Napisano 7 Stycznia 2019 (edytowane) Raczej nie podpinam bo nie znam sie na tym. Edytowane 7 Stycznia 2019 przez nickerele Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nickerele Napisano 7 Stycznia 2019 w logach znalazlem to : error: libcurl.so: cannot open shared object file: No such file or directory success = no Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Commentary: Could not find commentary data file 'maps/d Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach