Skocz do zawartości
nickerele

[Rozwiązane] Problem z wgrywaniem pluginow

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem nowy, Kupilem serwer na hostingu lecz jestem jeszcze w tym zielony. Probowalem wgrac pare pluginow ale albo serwer nie chce sie odpalic, albo po wgraniu np cod moda wyswietlilo mi sie menu wyboru klasy a potem wywalilo serwer. Co robie zle? Czy Cvary pluginu musze gdzies wpisywac? Jezeli tak to gdzie?

Serwer na hostingu : https://serverproject.pl
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!, Metamod 1.10.7-dev+987 + Sourcemod 1.8.0.6027

Edytowane przez nickerele

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. czy podpinasz baze - najważniejsze

2. error logi - równie ważne 

3. hosting - to wcale nie ważne ale może komuś ta informacja sie przyda

4. wersja metamoda - to średnio wazne

5. wersja sourcemoda - to bardzo ważne xD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Raczej nie podpinam bo nie znam sie na tym. 

Edytowane przez nickerele

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

w logach znalazlem to error: libcurl.so: cannot open shared object file: No such file or directory success = no

Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Commentary: Could not find commentary data file 'maps/d

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ogladam caly czas i serwer chodzi, wgralem 2 komendy ale mam problem z wgraniem np takiego CodModa. Kompletnie nie wiem jak sie za to zabrac...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, nickerele napisał: