• Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
gejmer

vip na czacie

Gdyby nie działało to bym ci tego nie pisał, wystarczy się zapoznać z instrukcją umieszczoną przez autora

• Lubię to! 1

Cytat

L 01/11/2019 - 22:56:15: [SM] Call stack trace:
L 01/11/2019 - 22:56:15: [SM]   [0] CreateNative
L 01/11/2019 - 22:56:15: [SM]   [1] Line 49, E:\GoogleDrive\SourcePawn\projects\Public\Chat-Processor\scripting\custom-chatcolors-cp.sp::AskPluginLoad2
L 01/11/2019 - 22:56:15: [SM] Failed to load plugin "custom-chatcolors-cp.smx": unexpected error 23 in AskPluginLoad callback.
L 01/11/2019 - 22:56:15: [SM] Unable to load plugin "custom-chatcolors.smx": Could not find required plugin "scp"

Cytat

//
// HexTags Configuration file.
// by: Hexah
// https://github.com/Hexer10/HexTags
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!
// 
// Copyright (C) 2017-2018 Mattia (Hexah|Hexer10|Papero)
//
// This file is part of the HexTags SourceMod Plugin.
//
// This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under
// the terms of the GNU General Public License, version 3.0, as published by the
// Free Software Foundation.
// 
// This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT
// ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS
// FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more
// details.
//
// You should have received a copy of the GNU General Public License along with
// this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
//
//
//    HexTags - Hexah 
//    Configuration file.
//    
//    All the avaible colors are: https://goo.gl/VgAHbK
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! (colorvariables supported).
//    Custom colors(DON'T MIX THEM):
//        Put them at the "key" start.
//    1. {rainbow} -> Make every character follow the rainbow colors.
//    2. {random} -> Make every character random colored.
//    
//    NOTE: Using Custom colors the max message length is gonna be half (from 128 to 64)
//    
//    The priority is configurable from the hextags-order.txt file, by default it is:
//    STEAM ID (SteamID) --> Can be STEAM_0 or STEAM_1 .
//    ADMIN GROUP (AdminGroup) --> It is selected only the first client group. Is needed a '@' before the group name.
//    ADMIN FLAGS (AdminFlags) --> They are selected following the cvar: 'sm_hextags_flagorder' by default: 'ztsrqponmlkjihgfedcba'. If a client has more flags, only the first will be selected.
//    Warden -> A player is warden. - Warden( https://goo.gl/rXhZCt
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! )/MyJailBreak( https://goo.gl/NMvq2J
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! )
//    Deputy -> A player is deputy. - MyJailBreak ( https://goo.gl/NMvq2J
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! )
//    (TOTAL)ONLINE TIME (ActiveTime) --> This need mostactive( https://goo.gl/Jk4PWn
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ) to work. Required time in seconds to get the tags. The '#' before the time is needed.
//    RankMe -> Support for KentoRankme( https://goo.gl/UW6x81
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ). Required score to get this tag. The '!' before the time is needed.
//    TEAM (Team) --> Tag for a certain team name. CSGO Team names: CT, Terrorist, Spectator. Get the current team name with: /getteam .
//     NoPrime --> Need to SteamWorks to work (  ). Select only player that have not PrimeStatus in CSGO.
//    To use a tag for everyone just put it in the main section "HexTags".
//    
//    Params (only works from chat tags/colors): 
//    1. {time} --> Replaced with current time, format: HH:MM. This works only with ChatTags
//    2. {country} --> Replaced with player's country: XX (Country code 2 ex: IT, EN, US, ...). This work both with Score/Chat Tags.
//    3. {gang} --> Replaced with player's gang. ( https://goo.gl/YNY5YY
//    4. {rmPoints} --> Replaced with player's rankme points. ( https://goo.gl/UW6x81
//    5. {rmRank} --> Replaced with player's rankme rank. ( https://goo.gl/UW6x81
//    
//    
//    Every entry can be removed if for example you want only the 'ScoreTag'. 
//    
//    Examples:
//    
//    //NO selector -> All players will have this tag.
//    
//    "ScoreTag" "[Default]" //The scoreboard-tag
//    "ChatTag"    "{darkblue}[Default]" //The chat-tag with the colors
//    "ChatColor" "{purple}" //The chat color
//    "NameColor" "{orchid}" //The name color
//    "Force"    "1"                //If equal to 1(default if ommited), the tag will be forced, and setted to the hextags' one when another plugin changes the tag, put anyother value to disable di behavoir.
//    
//    "@Admin" //@Admin -> Only players in the admin group will have these tags.
//    {
//        "ScoreTag" "[Admin]" //The scoreboard-tag
//        "ChatTag"    "{darkred}[Admin]" //The chat-tag
//        "ChatColor" "{darkblue}" //The chat color
//        "NameColor" "{grey2}" //The name color
//    }
//    "a" //a -> Only players with the a flag will have these tags.
//    {
//        "ScoreTag" "[Res]" //The scoreboard-tag
//        "ChatTag"    "{red}[Res]" //The chat-tag
//        "ChatColor" "{rainbow}" //The chat color
//        "NameColor" "{grey}" //The name color
//    }
//    "#43200" //#43200 -> Only players with 12 hours (43200 seconds) will have these tags.
//    {
//        "ScoreTag" "[Senior]" //The scoreboard-tag
//        "ChatTag"    "{red}[Senior]" //The chat-tag
//        "ChatColor" "{random}" //The chat color
//        "NameColor" "{grey}" //The name color
//    }
//    "Terrorist" //Terrorist -> Only players in the terrorist team will have these tags.
//    {
//        "ScoreTag" "[Terrorist]" //The scoreboard-tag
//        "Force"    "0"                //Don't force the tag
//    }
//
// Start editing down this line!
"HexTags"
{
    {
        "ScoreTag" "[Admin]"
        "ChatTag"    "{darkred}[Admin]"
        "ChatColor" "{darkblue}"
        "NameColor" "{grey2}"
    }
}

Instrukcja edycji

1. #define TAG "\x04[VIP]\x01" tutaj zmieniasz tag vipa.

2. if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; . Tutaj ustawiasz flagę vipa.

Flagi dostępne w sourcemodzie:

ADMFLAG_RESERVATION                        //A
ADMFLAG_GENERIC                            //B
ADMFLAG_KICK                            //C
ADMFLAG_BAN                             //D
ADMFLAG_UNBAN                             //E
ADMFLAG_SLAY                            //F
ADMFLAG_CHANGEMAP                        //G
ADMFLAG_CONVARS                         //H
ADMFLAG_CONFIG                            //I
ADMFLAG_CHAT                            //J
ADMFLAG_VOTE                            //K
ADMFLAG_PASSWORD                        //L
ADMFLAG_RCON                            //M
ADMFLAG_CHEATS                            //N
ADMFLAG_ROOT                            //Z
ADMFLAG_CUSTOM1                            //O
ADMFLAG_CUSTOM2                            //P
ADMFLAG_CUSTOM3                            //Q
ADMFLAG_CUSTOM4                            //R
ADMFLAG_CUSTOM5                            //S
ADMFLAG_CUSTOM6                            //T

Wgraj to na serwer: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1820365

Kod pluginu:

#include <sourcemod>
#include <clientprefs>
#include <scp>

#define TAG "\x04[VIP]\x01"

public Action OnChatMessage(int &client, Handle recipients, char[] name, char[] message)
{
    if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue;

Format(name, MAXLENGTH_NAME, " %s \x03%s\x01", TAG, name);
    return Plugin_Changed;
}

stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
    if(client==0) return false;
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true;
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true;
    return false;
}

gejmer_tag_vip.sp

Edited by Yamakashi
Zły link podałem

Zrobilem cos takiego nwn w czym jest problem

#include <sourcemod>
#include <clientprefs>
#include <scp>
#include <multicolors>

#define TAG "{orange[VIP]{darkblue}"

public Action OnChatMessage(int &client, Handle recipients, char[] name, char[] message)
{
    if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue;

CFormatColor(name, MAXLENGTH_NAME, " %s \x03%s\x01", TAG, name);
    return Plugin_Changed;
}

stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
    if(client==0) return false;
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION) return true;
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true;
    return false;
}

Ps Kod @Yamakashi nie mogę skompilować

Edited by gejmer

#define TAG "{orange[VIP]{darkblue}"

Na szybko - nie domknąłeś klamry od "orange"

@EDIT

jest taki hook od wysyłania wiadomości? W sensie że nie trzeba go inicjować w OnPluginStart?

I używaj CPrintToChat. Ponadto widzę, że nie wyświetlasz tej wiadomości, a jednie prefix i nick

Zalecam użycie kodu podanego w załączniku oraz wgranie podanego przeze mnie scp.

gejmer_tag_vip.sp

simple-chatprocessor.smx

L 01/12/2019 - 13:22:25: [simple-chatprocessor.smx] [SCP] Translation file is not present
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM] Exception reported: Translation file is not present
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM] Blaming: simple-chatprocessor.smx
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM] Call stack trace:
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM]   [0] SetFailState
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM]   [1] Line 170, C:\Users\Administrator\Documents\Repositories\Simple Chat Processor\scripting\simple-chatprocessor.sp::OnPluginStart
L 01/12/2019 - 13:22:25: [SM] Unable to load plugin "simple-chatprocessor.smx": Error detected in plugin startup (see error logs)

Edited by gejmer