Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Brum Brum

[CS:GO] Deathrun VIP (ADEPT_Deathrun_VIP)

Recommended Posts

Opis: Dodaje jeden respawn na rundę dla vipa [!respawn] pozwala vipowi zmienić grawitację [!g] oraz przywitanie przy wejściu VIP`a na serwer.

VIP jest przygotowany pod -> 

KOD:

Spoiler

#include <deathrun>
#include <cstrike>
#include <clientprefs>
#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define MOD_TAG "\x01\x0B★ \x07[ADEPT -> DR VIP]\x04 "
Handle g_gravity;
bool Used[MAXPLAYERS + 1];
bool LowGravity[MAXPLAYERS + 1];

public Plugin myinfo = 
{
	name = "ADEPT --> Deathrun VIP", 
	description = "Autorski Plugin StudioADEPT.net", 
	author = "Brum Brum", 
	version = "1.0", 
	url = "http://www.StudioADEPT.net/forum", 
};

public void OnPluginStart()
{
	g_gravity = RegClientCookie("sm_adept_gravity", "Zapisuje dane o grawitacji", CookieAccess_Protected);
	RegConsoleCmd("sm_respawn", CMD_Respawn);
	RegConsoleCmd("sm_g", CMD_G);
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
	HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	for (int i = 1; i < MaxClients; i++)
	{
		if (IsValidClient(i))
		{
			Used[i] = false;
		}
	}
}

public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
	if (IsPlayerVIP(client) && !dr_IsPlayerTerrorist(client))
	{
		if (LowGravity[client])SetEntityGravity(client, 0.65);
		else SetEntityGravity(client, 1.0);
	}
}

public Action CMD_Respawn(int client, int args)
{
	if (IsPlayerVIP(client))
	{
		if (!IsPlayerAlive(client))
		{
			if (!Used[client])
			{
				CS_RespawnPlayer(client);
				Used[client] = true;
			}
			else PrintToChat(client, "%s Użyłeś już jednego respawnu na rudnę!", MOD_TAG);
		}
		else PrintToChat(client, "%s Musisz być martwy aby się zrespić!", MOD_TAG);
	}
	else PrintToChat(client, "%s Musisz mieć VIP`a aby się zrespić", MOD_TAG);
}

public Action CMD_G(int client, int args)
{
	if (IsPlayerVIP(client))
	{
		if (!dr_IsPlayerTerrorist(client))
		{
			Menu menu = new Menu(Menu_Handler);
			menu.SetTitle("ADEPT -> Wybierz grawitację!");
			menu.AddItem("", "Normalna grawitacja");
			menu.AddItem("", "65% grawitacji");
			menu.Display(client, 30);
		}
		else PrintToChat(client, "%s Tylko CT może zmienić grawitację!", MOD_TAG);
	}
	else PrintToChat(client, "%s Musisz mieć VIP`a aby zmienić swoją grawitację!", MOD_TAG);
}

public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item)
{
	switch (action)
	{
		case MenuAction_Select:
		{
			switch (item)
			{
				case 0:
				{
					SetEntityGravity(client, 1.0);
					LowGravity[client] = false;
					PrintToChat(client, "%s Wybrałeś standardową grawitację!", MOD_TAG);
				}
				case 1:
				{
					SetEntityGravity(client, 0.65);
					LowGravity[client] = true;
					PrintToChat(client, "%s Wybrałeś niską grawitację!", MOD_TAG);
				}
			}
		}
		case MenuAction_End:delete menu;
	}
}

public void OnClientCookiesCached(int client)
{
	char value[11];
	GetClientCookie(client, g_gravity, value, sizeof(value));
	LowGravity[client] = StringToInt(value);
}

public void OnClientDisconnect(int client)
{
	if (AreClientCookiesCached(client))
	{
		char value[11];
		Format(value, sizeof(value), "%d", LowGravity[client]);
		SetClientCookie(client, g_gravity, value);
	}
	LowGravity[client] = false;
}

public void OnClientPostAdminCheck(int client)
{
	if (IsPlayerVIP(client))
	{
		SetHudTextParams(-1.0, 0.125, 5.0, 0, 255, 0, 255, 0, 0.25, 1.5, 0.5);
		for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		{
			if (IsValidClient(i))
			{
				ShowHudText(i, -1, "Właśnie na serwer wchodzi\nVIP %N", client);
			}
		}
	}
}

public bool IsPlayerVIP(int client)
{
	if (IsValidClient(client) && GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1 || GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)return true;
	else return false;
}

public bool IsValidClient(int client)
{
	if (!(1 <= client <= MaxClients) || !IsClientInGame(client) || !IsClientConnected(client) || IsFakeClient(client) || IsClientSourceTV(client))
		return false;
	
	return true;
} 

 

 

ADEPT_Deathrun_VIP.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

  • Lubię to! 4
  • Kocham to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...