Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hi ?

Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek

 

float playerPos[3];
	float playerAng[3];
	GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos);
	GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng);
	
 	entlight = CreateEntityByName("light_dynamic");  

	if (entlight != -1)    
    {     
		DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255");  
        DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5");  
 
        DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0);  
		DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0);  

		DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0);  
		DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0);  
 
        DispatchSpawn(entlight);
		TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR);
	
		SetVariantString("!activator");
		AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0);
	}

Inputs: 

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

wyłączanie/włączanie światła:

	AcceptEntityInput(entlight, "Toggle");

unknown.png

 

udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek

 

@edit

 

Limit dynamicznych świateł na mapie to 17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...