Sqower Napisano 17 Stycznia 2019 Witam, przerabiałem item na klase i gdy chciałem dodać by klasa była tylko vip wywalało mi błędy Czy mógł by ktoś mi pokazać co zrobiłem źle z góry dzięki Spoiler #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Pyro (PREMIUM)"; new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szansy na podpalenie przeciwnika"; new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 5; new const obrazenia = 5; new const wytrzymalosc = 15; new const kondycja = 20; new bool:ma_item[65], wartosc_itemu[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public cod_class_enabled(client) { if(!(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION)) { PrintToChat(client, "Klasa premium!"); return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; ma_item[client] = true; } public cod_class_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1) IgniteEntity(client, 2.0); return Plugin_Continue; } Przez Vasto_Lorde, 17 Stycznia 2019 Proszę o spoilery na długaśny kod :((( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 1 Napisano 17 Stycznia 2019 Spoiler #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Pyro (PREMIUM)"; new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szansy na podpalenie przeciwnika"; new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 5; new const obrazenia = 5; new const wytrzymalosc = 15; new const kondycja = 20; new bool:ma_item[65], wartosc_itemu[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public cod_class_enabled(client) { if(!(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION)) { PrintToChat(client, "Klasa premium!"); return COD_STOP; } ma_item[client] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1) IgniteEntity(client, 2.0); return Plugin_Continue; } Oprócz błędy z returnem, nie widzę nic innego. Przez Vasto_Lorde, 17 Stycznia 2019 Proszę o spoilery na długaśny kod :((( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sqower Napisano 17 Stycznia 2019 Dzięki bardzo , A takie pytanie jak ustawić np żeby było 1/3 podpalenie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 17 Stycznia 2019 @Sqower W cod_class_enabled gdy ustawiasz graczowi że ma tę klasę, musisz ustawić wartosc_itemu[client] na jakąś liczbę. Jeśli ustawisz: 1 - 100% szans 2 - 50% szans 3 - 33% szans 4 - 25% szans I tak dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sqower 1 Napisano 17 Stycznia 2019 Dzięki Panowie można zamknąć Ps następnym razem nie zapomnę o spoilerach ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach