Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sqower

[Rozwiązane] Problem z dodaniem vipa do klasy

Recommended Posts

Witam, przerabiałem item na klase i gdy chciałem dodać by klasa była tylko vip wywalało mi błędy 

Czy mógł by ktoś mi pokazać co zrobiłem źle z góry dzięki 

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Pyro (PREMIUM)";
new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szansy na podpalenie przeciwnika";
new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_glock";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 5;
new const obrazenia = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new const kondycja = 20;

new bool:ma_item[65],
	wartosc_itemu[65];

public Plugin:myinfo =
{
	name = nazwa,
	author = "Linux`",
	description = "Cod Item",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}
public OnClientPutInServer(client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
	SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public cod_class_enabled(client)
{
  if(!(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION))
	{
		PrintToChat(client, "Klasa premium!");
		return COD_STOP;
	}
   	return COD_CONTINUE;
  	ma_item[client] = true; 
}
public cod_class_disabled(client)
{
	ma_item[client] = false;
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1)
		IgniteEntity(client, 2.0);

	return Plugin_Continue;
}

 

 

By Vasto_Lorde,

Proszę o spoilery na długaśny kod :(((

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Pyro (PREMIUM)";
new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szansy na podpalenie przeciwnika";
new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_glock";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 5;
new const obrazenia = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new const kondycja = 20;

new bool:ma_item[65],
	wartosc_itemu[65];

public Plugin:myinfo =
{
	name = nazwa,
	author = "Linux`",
	description = "Cod Item",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};

public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}

public OnClientPutInServer(client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public OnClientDisconnect(client)
{
	SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public cod_class_enabled(client)
{
	if(!(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION))
	{
		PrintToChat(client, "Klasa premium!");
		return COD_STOP;
	}

  	ma_item[client] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(client)
{
	ma_item[client] = false;
}

public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1)
		IgniteEntity(client, 2.0);

	return Plugin_Continue;
}

 

Oprócz błędy z returnem, nie widzę nic innego.

  • Lubię to! 1
By Vasto_Lorde,

Proszę o spoilery na długaśny kod :(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki bardzo , A takie pytanie jak ustawić np żeby było 1/3 podpalenie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sqower W cod_class_enabled gdy ustawiasz graczowi że ma tę klasę, musisz ustawić wartosc_itemu[client] na jakąś liczbę. Jeśli ustawisz:
1 - 100% szans

2 - 50% szans

3 - 33% szans

4 - 25% szans

 

I tak dalej

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Panowie można zamknąć

Ps następnym razem nie zapomnę o spoilerach ?

  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...