Skocz do zawartości
MAGNET

[CS:GO] Bombsite Limiter PL (BSLimiter)

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne, możesz użyc biblioteki multicolors. Dodaj sobie do kompilatora i zedytuj komunikaty.

 

Dostępne kolory:

"{default}", "{darkred}", "{green}", "{lightgreen}", "{red}", "{blue}", "{olive}", "{lime}", "{lightred}", "{purple}", "{grey}", "{yellow}", "{orange}", "{bluegrey}", "{lightblue}", "{darkblue}", "{grey2}", "{orchid}", "{lightred2}"

 

multicolors.zip
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plugin działa cacy.

Obecnie na mapach, które są wypisane w .sp czyli : de_dust2, de_train, de_inferno, de_cbble grany jest non stop jeden BS.  Taki, który jest wpisany w pluginie.

Na innych mapach typu mirage, cache są grane raz bombsite A, a raz B. I tak na zmiane. Chciałbym żeby na mapach wyżej podanych również były grane BSY na zmianę.

Co muszę dodać/zmienić w pliku .sp?

 

Spoiler

#pragma semicolon 1
#include <sourcemod>    
#include <sdktools>
#include <cstrike>

#define    STANDARDMAPSMAX    12

new String:BSAL[1];
new EIBA = -1;
new EIBB = -1;
new Handle:Timer = INVALID_HANDLE;
new String:StandardMaps[STANDARDMAPSMAX][2][11] =
{    
    {
        "de_aztec","B"
    },
    {
        "de_cbble","A"
    },
    {
        "de_chateau","A"
    },
    {
        "de_dust","A"
    },
    {
        "de_dust2","A"
    },
    {
        "de_inferno","B"
    },
    {
        "de_nuke","B"
    },
    {
        "de_piranesi","A"
    },
    {
        "de_port","A"
    },
    {
        "de_prodigy","B"
    },
    {
        "de_tides","A"
    },
    {
        "de_train","A"
    }
};

public Plugin:myinfo =
{
    name = "Bombsite Limiter",
    author = "Tomasz 'anacron' Motylinski",
    description = "Limiting Bomsites when due to low CT players.",
    version = "1.2.3",
    url = "http://anacron.pl/"
}
public OnPluginStart()
{
    HookEvent("round_freeze_end",Event_RoundFreezeEnd,EventHookMode_Post); 
    HookEvent("bomb_planted",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); 
    HookEvent("round_end",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); 
    CreateConVar("sm_bslimiter","1.2.3","Version Information",FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
}
stock bool:IsVecBetween(const Float:vecVector[3],const Float:vecMin[3],const Float:vecMax[3]) 

    return ( (vecMin[0] <= vecVector[0] <= vecMax[0]) && 
             (vecMin[1] <= vecVector[1] <= vecMax[1]) && 
             (vecMin[2] <= vecVector[2] <= vecMax[2])    ); 
}
public Message()
{
    PrintToChatAll("[BS Limiter] W druzynie CT jest za malo graczy - wlaczony tylko BombSite %s.",BSAL);
    PrintHintTextToAll("Podczas tej rundy wlaczony bedzie tylko BombSite %s!",BSAL);
}
public Action:RepeatMessage(Handle:timer)
{
    Message();
}
public Action:Event_RoundFreezeEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
    if(IsValidEntity(EIBA)) 
    {
        EIBA = -1;
    }
    if(IsValidEntity(EIBB)) 
    {
        EIBB = -1;
    }
    if(Timer != INVALID_HANDLE)
    {
        CloseHandle(Timer);
        Timer = INVALID_HANDLE;
    }

    new Float:VBCPA[3]; 
    new Float:VBCPB[3]; 
    new EI = -1;
    
    EI = FindEntityByClassname(EI,"cs_player_manager");
    
    if(IsValidEntity(EI)) 
    { 
        GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterA",VBCPA); 
        GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterB",VBCPB); 
    } 
    
    EI = -1; 
    EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target");
    
    while(IsValidEntity(EI)) 
    { 
        new Float:VBMin[3]; 
        new Float:VBMax[3]; 
         
        GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMins",VBMin); 
        GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMaxs",VBMax); 
         
        if (IsVecBetween(VBCPA,VBMin,VBMax)) 
        { 
            EIBA = EI; 
        } 
        else if (IsVecBetween(VBCPB,VBMin,VBMax)) 
        { 
            EIBB = EI; 
        } 
        EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target");
    }
    
    if(IsValidEntity(EIBA) && IsValidEntity(EIBB))
    {
        new CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT);
        new TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T);

        if(((CTPlayers > TTPlayers) && (TTPlayers == 1 || CTPlayers > 3)) || CTPlayers > 4)
        {
            AcceptEntityInput(EIBB,"Enable");
            AcceptEntityInput(EIBA,"Enable");
            BSAL = "";
            PrintHintTextToAll("Wszystkie BombSite'y sa dostepne w tej rundzie!");
            PrintCenterTextAll("Wszystkie BombSite'y sa dostepne w tej rundzie!");
        }
        else
        {
            if(GetRandomInt(1,2) == 1)
            {
                AcceptEntityInput(EIBA,"Disable");
                AcceptEntityInput(EIBB,"Enable");
                BSAL = "B";
            }
            else
            {
                AcceptEntityInput(EIBB,"Disable");
                AcceptEntityInput(EIBA,"Enable");
                BSAL = "A";
            }
            decl String:CurrentMap[256];
            GetCurrentMap(CurrentMap,sizeof(CurrentMap));
            for(new i=0; i<STANDARDMAPSMAX; i++)
            {
                if(StrEqual(CurrentMap,StandardMaps[0],false)) 
                {
                    if(StrEqual(StandardMaps[1],"B",false))
                    {
                        AcceptEntityInput(EIBA,"Disable");
                        AcceptEntityInput(EIBB,"Enable");
                        BSAL = "B";
                    }
                    else
                    {
                        AcceptEntityInput(EIBB,"Disable");
                        AcceptEntityInput(EIBA,"Enable");
                        BSAL = "A";
                    }
                }
            }
            if(GetClientCount(true) > 1)
            {
                Message();
                Timer = CreateTimer(15.0,RepeatMessage, _,TIMER_REPEAT); 
            }
        }
    }
}
public Action:Event_RoundEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
    if(Timer != INVALID_HANDLE)
    {
        CloseHandle(Timer);
        Timer = INVALID_HANDLE;
    }
    if(IsValidEntity(EIBA)) 
    {
        AcceptEntityInput(EIBA,"Enable");
        EIBA = -1;
    }
    if(IsValidEntity(EIBB)) 
    {
        AcceptEntityInput(EIBB,"Enable");
        EIBB = -1;
    }
}

 

Edytowane przez KoOsTeK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień którąś z tych mapek z listy (np. de_train) i wpisz "de_mirage".

Pamiętaj tylko żeby sprawdzić że jest odpowiednia ilość mapek, bo w pluginie jest bodajże 11, jeśli byś chciał dodać osobno mapkę to musisz poustawiać wszystko żeby ci błędu nie wywaliło.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam problem z tym pluignem. Mam serwer only mirage, chciałbym aby grany był tylko BS A, ale po podmianie jednej z map (train) ciągle grane jest A/B. Pomoże ktoś ?

Edytowane przez cruz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da się zrobić aby losowało side który będzie aktywny jeśli jest mniej niż (liczba potrzebna na 2 sidey) w sensie raz A potem B próbowałem sam ustawić ale nie idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.05.2020 o 00:36, Shadow napisał:

da się zrobić aby losowało side który będzie aktywny jeśli jest mniej niż (liczba potrzebna na 2 sidey) w sensie raz A potem B próbowałem sam ustawić ale nie idzie

 

 

Cytat

new String:StandardMaps[STANDARDMAPSMAX][2][11] =
{    
    {
        "de_aztec","B"
    },
    {
        "de_cbble","A"
    },
    {
        "de_chateau","A"
    },
    {
        "de_dust","A"
    },
    {
        "de_dust2","A"
    },
    {
        "de_inferno","B"
    },
    {
        "de_nuke","B"
    },
    {
        "de_mirage","A"
    },
    {
        "de_vertigo","A"
    },
    {
        "de_overpass","B"
    },
    {
        "de_tides","A"
    },
    {
        "de_train","A"
    }
};

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rabbit. nie zrozumiałeś, ale napiszę to inaczej odrazu (chodzi mi o to aby na jednej MAPIE "konkretnie mirage" losowało jeden z dwóch sideów który będzie dostępny w danej rundzie jesli nie ma wystarczającej ilości graczy, wiem, że da sie tak zrobić bo raz jakoś zrobiłem ale to było sporo czasu temu i nie pamiętam jak) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ponieważ zedytowałem plugin, żeby był na Olny mirage i wyskakuje mi taki błąd:


/home/groups/sourcemod/upload_tmp/phpGozW0G.sp(20) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...