Vasto_Lorde 1 Napisano 23 Stycznia 2019 Opis Funkcja bezpiecznie usuwa broń graczowi. Jako argumenty podajemy id gracza oraz id entity broni. Funkcja zwraca true jeśli broń została poprawnie usunięta, false jeśli nie została usunięta Stock stock bool SafeRemoveWeapon(int client, int weapon) { if (!IsValidEntity(weapon) || !IsValidEdict(weapon)) return false; if (!HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity")) return false; int iOwnerEntity = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if (iOwnerEntity != client) SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); CS_DropWeapon(client, weapon, false); if (HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel")) { int iWorldModel = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel"); if (IsValidEdict(iWorldModel) && IsValidEntity(iWorldModel)) { if (!AcceptEntityInput(iWorldModel, "Kill")) return false; } } if (!AcceptEntityInput(weapon, "Kill")) { return false; } return true; } Źródłohttps://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-288614.htmlHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach