Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Recommended Posts

Opis

Rozszerzenie SourceModa pozwalające na tworzenie przez pluginy sourcemoda własnych hooków. Wspierane gry to między innymi CS:GO oraz TF2

 

 

Changelog

Spoiler

1.0.1-pre-alpha
- Dodano surowy(raw) hook Added Raw hook, który pozwala na przekazywanie wskaźników klasy
- Naprawiono dane hooki, które niekiedy bez powodu się unhookowały

1.0.2-alpha
- Dodano wsparcie dla większej ilości parametrów (maksymalnie 10)
- Dodano możliwość dodawania listenerów dla bytów (entity) (Żeby hookować OnEntityCreated oraz OnEntityDestroyed)
- Zmiana z pre-alpha na alpha

1.0.3-alpha
- Naprawiono różnorakie wycieki pamięci
- Naprawiono wymaganie najnowszych gamehelpers oraz face

1.0.4-alpha
- Dodano wsparcie dla wskaźników obiektów jako parametry (CTakeDamage w OnTakeDamage na przykład)
- Usunięcie potrzeby callbacku usuwającego podczas hookowania

1.0.5-alpha
- Usunięcie crashu gdy hook był usuwany i nie posiadał callbacu usuwającego

1.0.6-alpha
- Naprawiono crash na nowszych silnikach

1.0.7-alpha
- Naprawiono crash ze stringami
- Naprawiono crash na nowych silnikach
- Dodano wsparcie dla CS:GO
- Dodano wsparcie dla edict_t

1.0.8-alpha
- Dodano wsparcie dla uzyskiwania adresu |this|

1.0.9-alpha
- Usunięcie acercji z OnEntityCreated

1.0.11-alpha
- Stworzono specyficzne buildy tego programu by znowu działał dla gry TF2
- (Prawdopodobnie) Usunięto crashe w CS:GO w OnEntityCreated
- Naprawiono bug w użyciu parametrów Edict (byt)
- Wymaga SourceModa 1.5+ oraz MetaModa 1.9+

1.0.12-alpha
- Naprawiono crashe gdy próbowało się używać wskaźników NULL
- Dodano natyw by sprawdzić czy parametr jest NULLem przed korzystaniem z niego (DHookIsNullParam)

1.0.13-alpha
- Naprawiono wyciek pamięci gdy unhookowało się entity (byt)
- Usunięto potrzebę posiadania gamedata przez zmianę na listenery bytów (entity) SDKHooks

2.0.0-dev
- Dodano obsługę parametrów z rozmiarem innym niż 4
- Zrestrukturyzowano to jak hooki były obsługiwane
- Naprawiono kilka wycieków pamięci
- Użyto SDKHooks jako listenery bytów (entity)
- Usunięto potrzebę użycia specyficznych buildów SDK
- Zaktualizowano do używania AMBuild2
- Generalne przepisanie kodu
- Dodano wsparcie dla Mac
- Automatyczne buildy

2.0.1-dev
- Naprawiono niemożność odczytania lub ustawienia returnów które zwracały wskaźniki
- Zaktualizowano testowy plugin dla SourceModa 1.7+

2.0.2-dev
- Naprawiono wyciek pamięci

2.0.3-dev
- Naprawiono brak blokowania funkcji typu void
- Naprawiono niemożność zmiany wektorów w parametrach

2.0.4-dev
- Naprawiono surowe hooki które niepoprawnie porównywały i przekazywały niepoprawne callbacki funkcji
- Naprawiono niemożność zmiany obiektu wektoru jako parametr

2.0.5-dev
- Naprawiono używanie ThrowNativeError poza natywami (SourceMod 1.8+)

2.0.6-dev
- Naprawiono niemożność ustawienia wektora jako returna

2.1.0-dev
- Naprawiono dużo problemów z parametrami obiektów
- Dodano nowe wartości enum do DHookPassFlag do używania dla obietów

2.1.1-dev
- Naprawiono niepoprawne unhookowanie nie bytowych (non entity) hooków w OnEntityDestroyed
- Naprawiono 'not ending context' (Podziękowania dla BoTox)

2.2.0-dev
- Naprawiono potencjalny crash
- Dodano wsparcie dla ustawiania callbacku podczas hookowania zamiast tylko podczas tworzenia (Pozwala na tworzenie post/pre hooków jednym uchwytem)

 

 

 

Wymagania

Sourcemod 1.8+ (Pobierz najnowszy SourceMod)
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

Download

Source code
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Builds dla Linuxa, Windowsa i Maca
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

dhooks-2.2.0-hg126-linux.tar.gz
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! - Bezpośrednie pobieranie dla Linuxa

 

 

Źródło

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=180114
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Wow! 1
By Vasto_Lorde,

Przeniesione do działu Extensions

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...