Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO
Vasto_Lorde

[FIX] Crashowanie serwera poprzez spam voice chat'em (clc_VoiceData msg rejected 05.05.18)

Recommended Posts

Opis

Exploit polegał na spamowaniu voice chatem dzięki czemu serwer CS:GO się crashował. Podobno ten exploit został poprawiony już przez Valve. 

 

 

Treść erroru

Msg from *.*.*.*:*: clc_VoiceData msg rejected (* bytes)

 

 

Wymagania

VoiceannounceEX
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

Source Code / Download

Spoiler

#pragma semicolon 1
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <voiceannounce_ex>
#pragma newdecls required

#define PATH			"logs/voicedata_crashfix.log"
#define PLUGIN_VERSION		"1.0.2"	

ConVar maxVoicePackets;
ConVar punishment;

int g_voicePacketCount[MAXPLAYERS+1];
int iPunishMent;
int iMaxVoicePackets;

public Plugin myinfo = 
{
	name = "Voice Data Crash Fix",
	author = "Ember & V1sual",
	description = "Punishes players who are overflowing voice data to crash the server",
	version = PLUGIN_VERSION,
	url = ""
};

public void OnPluginStart()
{
	punishment = CreateConVar("sm_voicedatafix_punishment", "1", "Punishment. 1 = Kick, 2 = Perm ban", _, true, 1.0, true, 2.0);
	maxVoicePackets = CreateConVar("sm_voicedatafix_count", "92", "How many packets per second max?", FCVAR_PROTECTED);

	iPunishMent = punishment.IntValue;
	iMaxVoicePackets = maxVoicePackets.IntValue;

	punishment.AddChangeHook(OnConVarHook);
	maxVoicePackets.AddChangeHook(OnConVarHook);
}

public void OnConVarHook(ConVar cvar, const char[] oldVal, const char[] newVal) 
{
	if (cvar == punishment)
	{
		iPunishMent = cvar.IntValue;
	}
	else if (cvar == maxVoicePackets)
	{
		iMaxVoicePackets = cvar.IntValue;
	}
}

public void OnMapStart()
{
	CreateTimer(1.0, ResetCount, _, TIMER_REPEAT|TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

public Action ResetCount(Handle timer)
{
	for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
        	g_voicePacketCount[i] = 0;
	}
	
	return Plugin_Continue;
}

public void OnClientSpeakingEx(int client)
{
	if (++g_voicePacketCount[client] > iMaxVoicePackets) 
	{
		SetClientListeningFlags(client, VOICE_MUTED);

		char id[64], ip[32];

		GetClientAuthId(client, AuthId_Steam2, id, sizeof(id));  
		GetClientIP(client, ip, sizeof(ip));

		LogToPluginFile("%N (ID: %s | IP: %s) was %s for trying to crash the server with voice data overflow. Total packets: %i", 
		client, 
		id, 
		ip, 
		punishment.IntValue == 1 ? "kicked" : "banned", 
		g_voicePacketCount[client]);
		
		switch (iPunishMent)
		{
			case 1:
			{
				if (!IsClientInKickQueue(client))
				{
					KickClient(client, "Voice data overflow detected!");
				}
			}
			case 2:
			{
				ServerCommand("sm_ban #%d 0 \"Voice data overflow detected!\"", GetClientUserId(client));
			}
		}
	}
}

stock void LogToPluginFile(const char[] format, any:...)
{
	char f_sBuffer[1024], f_sPath[1024];
	VFormat(f_sBuffer, sizeof(f_sBuffer), format, 2);
	BuildPath(Path_SM, f_sPath, sizeof(f_sPath), PATH);
	LogToFile(f_sPath, "%s", f_sBuffer);
}

 

 

 

Źródło

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2596506#post2596506
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

 

Dzięki @ErwinH2K za podesłanie tematu

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast po prostu kopiować kod, sprawdź jak to działa na serwerze :P Do poprawnego działania potrzeba jeszcze tego pluginu: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2177167

  • Lubię to! 1
By Vasto_Lorde,

#include XD Dzięki, jestem ślepy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...