Skocz do zawartości
MAGNET

[COD] Partyzant - większe obrażenia w plecy

Rekomendowane odpowiedzi

Opis

Klasa zadaje 150% obrażeń w plecy

 

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

char nazwa[] = "Partyzant";
char opis[] = "Obrażenia w plecy są mnożone x1.5";
char bronie[] = "#weapon_p90";
const int inteligencja = 0;
const int zdrowie = 0;
const int obrazenia = 0;
const int wytrzymalosc = 0;
const int kondycja = 0;

bool ma_klase[MAXPLAYERS];
bool isBackHit[MAXPLAYERS];

public Plugin myinfo = {
	name = nazwa,
	author = "MAGNET | CodMod by Linux",
	description = "Cod Klasa",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};

public void OnPluginStart () {
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}

public void OnClientPutInServer (int client) {
	SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public void OnClientDisconnect (int client) {
	SDKUnhook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);
	SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public int cod_class_enabled (int client) {
	ma_klase[client] = true;
}

public int cod_class_disabled (int client) {
  ma_klase[client] = false;
}

public Action TraceAttack(int client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &ammotype, int hitbox, int hitgroup)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;

	isBackHit[client] = (hitgroup == 2) ? true: false;
	return Plugin_Continue;
}

public Action OnTakeDamage(client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) {
	if(!IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;
	

	if (isBackHit[client] && ma_klase[attacker]) {
		damage *= 1.5;
		return Plugin_Changed;
	}

	return Plugin_Continue;
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...