MAGNET 2 2 Napisano 10 Lutego 2019 Opis Klasa zadaje 150% obrażeń w plecy #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> char nazwa[] = "Partyzant"; char opis[] = "Obrażenia w plecy są mnożone x1.5"; char bronie[] = "#weapon_p90"; const int inteligencja = 0; const int zdrowie = 0; const int obrazenia = 0; const int wytrzymalosc = 0; const int kondycja = 0; bool ma_klase[MAXPLAYERS]; bool isBackHit[MAXPLAYERS]; public Plugin myinfo = { name = nazwa, author = "MAGNET | CodMod by Linux", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public void OnPluginStart () { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } public void OnClientPutInServer (int client) { SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack); SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public void OnClientDisconnect (int client) { SDKUnhook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack); SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public int cod_class_enabled (int client) { ma_klase[client] = true; } public int cod_class_disabled (int client) { ma_klase[client] = false; } public Action TraceAttack(int client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &ammotype, int hitbox, int hitgroup) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; isBackHit[client] = (hitgroup == 2) ? true: false; return Plugin_Continue; } public Action OnTakeDamage(client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if (isBackHit[client] && ma_klase[attacker]) { damage *= 1.5; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 29 Czerwca 2019 Halo halo @MAGNET nie ma tutaj zdefiniowanego IsValidClient! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET 1 Napisano 29 Czerwca 2019 Jest on wbudowany w codmod.inc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach