Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Zaloguj się, aby obserwować  
MAGNET

[COD] Partyzant - większe obrażenia w plecy

Polecane posty

Opis

Klasa zadaje 150% obrażeń w plecy

 

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

char nazwa[] = "Partyzant";
char opis[] = "Obrażenia w plecy są mnożone x1.5";
char bronie[] = "#weapon_p90";
const int inteligencja = 0;
const int zdrowie = 0;
const int obrazenia = 0;
const int wytrzymalosc = 0;
const int kondycja = 0;

bool ma_klase[MAXPLAYERS];
bool isBackHit[MAXPLAYERS];

public Plugin myinfo = {
	name = nazwa,
	author = "MAGNET | CodMod by Linux",
	description = "Cod Klasa",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};

public void OnPluginStart () {
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}

public void OnClientPutInServer (int client) {
	SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);
	SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public void OnClientDisconnect (int client) {
	SDKUnhook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);
	SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}

public int cod_class_enabled (int client) {
	ma_klase[client] = true;
}

public int cod_class_disabled (int client) {
  ma_klase[client] = false;
}

public Action TraceAttack(int client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &ammotype, int hitbox, int hitgroup)
{
	if(!IsValidClient(client))
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;

	isBackHit[client] = (hitgroup == 2) ? true: false;
	return Plugin_Continue;
}

public Action OnTakeDamage(client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) {
	if(!IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
		return Plugin_Continue;
	

	if (isBackHit[client] && ma_klase[attacker]) {
		damage *= 1.5;
		return Plugin_Changed;
	}

	return Plugin_Continue;
}

 

  • Lubię to! 2
  • Dobry pomysł! 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×