Skocz do zawartości
Derko

[Rozwiązane] startracka/nametag na daną flage

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, pobrałem ostatnio plugin na !ws oraz !knife z internetu i ma on dodatkowe opcje takie jak startrack oraz nametag, tylko chcę zrobić, aby do tych dwóch opcji miały dostęp tylko osoby posiadający flagę "o", a konkretnie osiągnąć taki efekt jak w poprzednim temacie 

Czyli dodatkowo jeżeli gracz będzie chciał użyć jej, a nie posiada flagi wyskakuje mu komunikat "Komenda jest przeznaczona tylko dla VIP'a. Możesz go zakupić w naszym sklepie xxx" próbowałem dodać to jak w poprzednim temacie, ale prawdopodobnie dodaję w złe miejsce lub jakiś inny błąd zrobiłem. 

 

Wykorzystując już ten temat chciałbym zadać jeszcze 1 pytanie czy każdy plugin jaki chcę mieć na flagę musi posiadać inną czy jak dodam dwa pluginy wymagające flagi "o" to po prostu osoba, która ją będzie miała to również otrzyma dostęp do tych 2 pluginów? 

weapons.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Cytat

Wykorzystując już ten temat chciałbym zadać jeszcze 1 pytanie czy każdy plugin jaki chcę mieć na flagę musi posiadać inną czy jak dodam dwa pluginy wymagające flagi "o" to po prostu osoba, która ją będzie miała to również otrzyma dostęp do tych 2 pluginów? 

Tak będzie miała dostęp do obydwu pluginów.

 

A wracając do pluginu zmień

Spoiler

 


public Action CommandNameTag(int client, int args)
{
	if(!g_bEnableNameTag)
	{
		ReplyToCommand(client, " %s \x02%T", g_ChatPrefix, "NameTagDisabled", client);
		return Plugin_Handled;
	}
	ReplyToCommand(client, " %s \x04%T", g_ChatPrefix, "NameTagNew", client);
	return Plugin_Handled;
}

 

 

Na

Spoiler

 


public Action CommandNameTag(int client, int args)
{
	if(!IsPlayerVIP(client))
	{
		PrintToChat(client, "Ta Komenda jest tylko dla VIP'a.");
		return Plugin_Handled;
	}
	if(!g_bEnableNameTag)
	{
		ReplyToCommand(client, " %s \x02%T", g_ChatPrefix, "NameTagDisabled", client);
		return Plugin_Handled;
	}
	ReplyToCommand(client, " %s \x04%T", g_ChatPrefix, "NameTagNew", client);
	return Plugin_Handled;
}

 

 

Oraz zmień 

Spoiler

public Action CommandWeaponSkins(int client, int args)
{
	if (IsValidClient(client))
	{
		int menuTime;
		if((menuTime = GetRemainingGracePeriodSeconds(client)) >= 0)
		{
			CreateMainMenu(client).Display(client, menuTime);
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " %s \x02%t", g_ChatPrefix, "GracePeriod", g_iGracePeriod);
		}
	}
	return Plugin_Handled;
}

 

 

Na

Spoiler

public Action CommandWeaponSkins(int client, int args)
{
	if(!IsPlayerVIP(client))
	{
		PrintToChat(client, "Ta Komenda jest tylko dla VIP'a.");
		return Plugin_Handled;
	}
	if (IsValidClient(client))
	{
		int menuTime;
		if((menuTime = GetRemainingGracePeriodSeconds(client)) >= 0)
		{
			CreateMainMenu(client).Display(client, menuTime);
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " %s \x02%t", g_ChatPrefix, "GracePeriod", g_iGracePeriod);
		}
	}
	return Plugin_Handled;
}

 

 

I wstaw sobie do kodu tego booleana.

Spoiler

stock bool IsPlayerVIP(int client)
{
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true;
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true;

	return false;
}

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do swojego folderu aEdytor wrzuć folder "weapons" z pobranej paczki .rar .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby działa, ale chodziło mi o coś innego, bo obecnie teraz nie ma dostępu do komendy !ws jeżeli nie posiada się flagi. A mi chodzi o to, aby do !ws mieli dostęp wszyscy co wywołuje takie menu jak na screenie 1, po wybraniu broni np. glocka-18 wyświetla się menu takie jak na screenie 2 i chciałbym, aby do punktu 3 i 4 czyli StatTrak oraz NameTag miały dostęp tylko osoby z flagą "o".

 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plik menus.sp wrzuć do folderu "weapons". W 575 i 584 linijce możesz zmienić nazwę wyświetlanego itemu.

Aktualnie wygląda to tak:

wkWNR4O.jpg

weapons.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

menus.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm, teraz co prawda osoba bez flagi nie może wybrać tych dwóch opcji, a osobie z flagą normalnie działa, tylko problem teraz jest taki, że po wpisaniu !ws i wybraniu skina do broni czy kosy nic się nie dzieje, zostaje podstawowy cały czas, tak samo po wpisaniu tagu przez osobę z flagą również on się nie pojawia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 1

Plik menus.sp

znajdź

menu.AddItem("stattrak", buffer, weaponHasSkin ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

Zamień na

menu.AddItem("stattrak", buffer, (weaponHasSkin && GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM1)) ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

znajdź

menu.AddItem("nametag", buffer, weaponHasSkin ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

Zamień na

menu.AddItem("nametag", buffer, (weaponHasSkin && GetUserFlagBits(client) & (ADMFLAG_CUSTOM1)) ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED);

Oraz plik weapons.sp nadpisz oryginalnym, następnie przekopiuj wszystkie pliki do kompilatora i wykonaj ponowną kompilację

 

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już się gubię w tym wszystkim sam, bo nadal nie działa coś u mnie ?

Mógłbym prosić, aby ktoś to pozmieniał i wrzucił mi plik? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 1

Sprawdź

 

 

 

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale nadal nie działa poprawnie ?. Nie posiadam flagi, a mogę wybrać nametag oraz statrack dla glocka oraz ak, jedynie dla noża nie mogę na początku, lecz gdy zmienię skina to nagle się odblokowuje. 

 

Chyba nie ma sensu nadal tracić Waszego czasu, skoro i tak pojawiają się jakieś problemy, najwyżej zostawię tak jak jest normalnie w pluginie i wszyscy będą mogli ich używać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nadpisujesz wszystkie pliki? Skoro u mnie działa u ciebie nie to coś musisz robić źle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem to od Ciebie i niby działa na początku, ale jak weźmie się wybierze skina i jestem w tym menu Screenshot_1.png.b2cfad81a4589639b2bd3075a6c80f72.png, a następnie damy wstecz i wracamy do tamtego menu to się wszystko jakby rozsypuje i już mogę sobie ustawić nametag ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pliku admin_overrides dodaj sm_nametag na flagę "o"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było dodane, sprawdzałem na wszystkie możliwe sposoby z tym co podesłałeś, wszystko powinno być dobrze, jeżeli rzeczywiście u Ciebie działa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 1

Zrobione , musiałeś nie przekopiować wszystkich plików po kompilacji.

Jak plugin korzysta z zewnętrznych plików typu weapons w folderze scripting je również musisz nadpisać i zrobić ponowną kompilację pluginu.

 

Przetestowałem działanie i nie ma dostępu do NameTag oraz Starttrak

Edytowane przez szogun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, wszystko działa jak należy. Temat można zamknąć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Pomoc udzielona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...