Skocz do zawartości
Brum Brum

[Rozwiązane] Na konkretnych mapach crashuje serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Po aktualizacji cs`a po 6 grudnia 2 mapy(jb_dust2_v50 oraz jb_red_space_v05) zaczęły crashować serwer po dojściu do jednej z drużyn. Na początku myślałem, że to przez jakieś komendy które wtedy doszły, jednak po ponad 2-ch miesiącach postanowiłem sprawdzić czy działa to offline + na serwerze bez pluginów i wszystko było okej. Zacząłem dodawać pluginy po kolei na serwer i w końcu wypadło na plugin który dodaje nóż na starcie oraz daje broń CT. Przed "naprawieniem" wyglądał tak
 

Spoiler

#include <ADEPT>
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <warden>

public Plugin myinfo = 
{
	name = "ADEPT -> NewRound Settings", 
	description = "Autorski plugin StudioADEPT.net", 
	author = "DjCoraxa", 
	version = "1.1 + usuniecie modeli", 
	url = "http://www.StudioADEPT.net"
};
public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}
public void warden_OnWardenRemovedint(int client)
{
	//if(!IsValidClient(client)) return;
	//Models_SetRandomCTModel(client, true);
}
public Action Event_PlayerSpawn(Event event, char[] event_name, bool dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
	
	if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
	{
		CreateTimer(1.5, Remember, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
	}
	CreateTimer(0.5, GiveKnife, GetClientUserId(client));
}
public Action Remember(Handle timer, int userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	if (IsValidClient(client))
	{
		FakeClientCommand(client, "sm_guns remember");
	}
}
public Action GiveKnife(Handle timer, int userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	if (!IsValidClient(client))return;
	
	StripClientWeapons(client, true);
	GivePlayerItem(client, "weapon_knife");
}

 


Więc jak już "znałem problem" próbowałem się dowiedzieć czemu tak się dzieje i ostatecznie tak działało(nie crashowało po dołączeniu do drużyny)
 

Spoiler

#include <ADEPT>
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <warden>

public Plugin myinfo = 
{
	name = "ADEPT -> NewRound Settings", 
	description = "Autorski plugin StudioADEPT.net", 
	author = "DjCoraxa", 
	version = "1.1 + usuniecie modeli", 
	url = "http://www.StudioADEPT.net"
};
public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}
public void warden_OnWardenRemovedint(int client)
{
	//if(!IsValidClient(client)) return;
	//Models_SetRandomCTModel(client, true);
}
public Action Event_PlayerSpawn(Event event, char[] event_name, bool dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
	
	if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_TT)
	{
		CreateTimer(0.5, GiveKnife, GetClientUserId(client));
	}
	else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
	{
		CreateTimer(1.5, Remember, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
		CreateTimer(0.5, GiveKnife, GetClientUserId(client));
	}
	
}
public Action Remember(Handle timer, int userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	if (IsValidClient(client))
	{
		FakeClientCommand(client, "sm_guns remember");
	}
}
public Action GiveKnife(Handle timer, int userid)
{
	int client = GetClientOfUserId(userid);
	if (!IsValidClient(client))return;
	
	StripClientWeapons(client, true);
	GivePlayerItem(client, "weapon_knife");
}

 

Więc myślałem, że wszystko jest dobrze(byłem wtedy sam na serwerze ok 3-4 w nocy). Jednak kilka godzin później gdy dołączyłem na serwer i mapa zmieniła się na jb_red_space_v05 graliśmy ok 2-5 rund i zcrashowało, po restarcie serwera znowu włączyłem na jb_red_space_v05, wtedy był crash po 5 rundach, następnie zmieniłem na jb_dust2_v50 gdzie serwer się zcrashował po jednej rundzie.

w error logach nic nie ma.
 

L 02/17/2019 - 16:48:35: Info (map "jb_red_space_v05") (file "errors_20190217.log")
L 02/17/2019 - 17:13:01: Error log file session closed.
L 02/17/2019 - 17:13:06: SourceMod error session started
L 02/17/2019 - 17:13:06: Info (map "jb_arcade_b4") (file "errors_20190217.log")
L 02/17/2019 - 17:13:06: [CRASH] Accelerator uploaded crash dump: Crash ID: UVAD-QWHX-D2ND
L 02/17/2019 - 17:13:18: Error log file session closed.
L 02/17/2019 - 17:13:24: SourceMod error session started
L 02/17/2019 - 17:13:24: Info (map "jb_arcade_b4") (file "errors_20190217.log")
L 02/17/2019 - 17:13:24: [ADEPT_RemoteDemos.smx] mv: cannot stat 'csgo/addons/sourcemod/*.html': No such file or directory

https://crash.limetech.org/uvadqwhxd2nd
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli na pewno potwierdzone jest to, że ten plugin nie powoduje crashy? Czy po fixie tego pluginu i sprawdzeniu poprzez włączanie/wyłączanie pluginów jest z nim wszystko okej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Vasto_Lorde napisał:

Czyli na pewno potwierdzone jest to, że ten plugin nie powoduje crashy? Czy po fixie tego pluginu i sprawdzeniu poprzez włączanie/wyłączanie pluginów jest z nim wszystko okej?

Testowałem to przed chwilą sam i z jedną osobą. Będąc sam na serwerze nie było crasha, jednak gdy były już 2 osoby na serwerze crash był(plugin na usuwanie broni włączony) gdy był plugin wyłączony nie było crasha. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Czy IsValidClient zawiera IsPlayerAlive?

2. Czy korzystasz z tego? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Well then i would recommend you to use IsPlayerAlive and SafeRemoveWeapon ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2019 o 11:04, Vasto_Lorde napisał:

Well then i would recommend you to use IsPlayerAlive and SafeRemoveWeapon ^^

Nic to nie zmieniło, crashe były wciąż. Jednak poradziłem sobie samymi komendami csowymi
 

mp_equipment_reset_rounds 							1
mp_t_default_melee									weapon_knife
mp_t_default_secondary								"."

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Pomoc udzielona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...