Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
sitefuture

"Programiści" - Żenada

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie chciał bym wam wszystkim opowiedzieć historyjkę na temat 2 panów z Pl...SM, która dotyczy @Roberrt oraz @Bioły.                                                                                

Na początek zamówiłem plugin u pana @Roberrt który polega na zdobywanie punktów za grę na serwerze np. 1 punkt co 10 minut, + 5 punktów na start, + 1 punkt za dodanie nazwy do nicku a natomiast VIP miał mieć tych punktów 2x więcej, wszystko ładnie pięknie na początku "zlecenie wykonano" jednak okazało się że zamiast VIP miał zdobywać te punkty to zdobywali je wszyscy i nie potrafił tego zrobić, wielokrotnie pisałem do niego o tym ale jego wytłumaczenie on nie wie czemu tak się dzieje.

Kolejnym moim zamówieniem u niego był plugin System Drużyn i Wojen czyli na serwerze gracz może założyć drużynę jak rozegra na serwerze min 10 godzin a dołączy jak będzie mieć 5 godzin, w wiadomości wszystko ładnie się wyświetla że będzie mógł dołączyć/założyć jak rozegra x czasu oraz pokazuje ile czasu już rozegrał - chyba nie pokazuje bo cały czas każdemu piszę aktualnie rozegrałeś na serwerze 0 godzin a ludzie graja już od miesiąca, gdy gracz chciałby założyć drużynę albo dołączyć do jakiejś albo nawet kogoś wyrzucić albo rozwiązać drużynę to wywali go z serwera i dostanie komunikat 'Twoje konto nie zostało zautoryzowane' również gdy chce się kogoś wyzwać na wojnę komendą !wojna <tag drużyny> <ilość punktów do ilu gramy>

np !wojna asdf Testowy = wyświetla komunikat w consoli ''Tried to look up command say as if it were a variable." u mnie na serwerze, natomiast wczoraj jak testowałem ze znajomym na testowym serwerze to doszliśmy również do tego że tag drużyny musi być np taki asdf bo jak ktoś da KoSa albo AdSd a nawet A1D2 to wyświetli komunikat w consoli no ale udało nam się uruchomić wojnę na serwerze ale co się stało jak ja go zabiłem albo on mnie to wywala z serwera z komunikatem "Twoje konto nie zostało zautoryzowane" oraz dodam to że jak już jest wojna to 1 drużyna jest na czerwono a 2 na niebiesko i po zmianie mapy te kolory nie znikają wojna natomiast jest zakończona a te osoby dalej są pokolorowane i utrudnia to rozgrywkę na serwerze.

Była też sytuacja taka że jak oni już oddali mi ten plugin drużyn i wojen i ja go wgrałem na serwer to był komunikat "Error: [1203]: User srv55366 already has more than 'max_user_connections' active connections. ", stwierdził że to jest wina hostingu nie pluginu i że to nie jest ich problem, jak to ja byłem uparty aż @Robertt stworzył temat na pewnym forum - LINK
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! i chciał mi udowodnić że to wina hostingu nie pluginu a co się okazało? po 10 minutach na email dostałem nową wersję pluginu która jakimś cudem działała i tego błędu nie było, od miesiąca komunikacja z tymi osobami jest bardzo utrudniona , nie polecam korzystania z usług żadnych z tych panów bo będziecie po prostu żałować a nawet można powiedzieć że nie mają chyba żadnego pojęcia o programowaniu

 

---

Wczoraj w nocy pewna osoba sprawdzała mi ten plugin, który nawet nie działał poprawnie na czystym serwerze testowym i jej słowa to "plugin do du*y moim zdaniem i problem jest z całym mysql w tym pluginie,

[devlogic_war.smx] [System Druzyn] Wystąpił błąd w funkcji `DB_SelectID_Callback`. Error: Lost connection to MySQL server during query
Na bazie z mojego dedyka miałem sklepy i pluginy które mają 20x więcej zapytań i nigdy nie przerwało połączenia
100% wina pluginu"..

 

Screeny:

Spoiler

1.png53030535_2737543632954689_8105422896161095680_n.jpg53241083_575685189574998_3180483493834522624_n.jpg

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Roberrt napisał:

jeszcze cos? Od 2017 roku mam 2 niezadowolonych klientów, uważasz siebie za webdeva fullstacka a nawet nie umiesz zrobić prostego backendu czytaj. MySQL + użycie restapi.

Za błędy w konfiguracji serwera nie odpowiadam czytaj. Max user connections

 

od miesiąca nie napisałeś mi nic na steamie to logiczne że nie odpisuje 

 

pozdrawiam

 

Co do twojej wypowiedzi zajmuje się front end a nie backend i nie jestem fullstack 🙂

Dosyłam wiadomość ss pisania do ciebie na steam..

52893228_353201985524376_3901766634938826752_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, sitefuture napisał:

 

Co do twojej wypowiedzi zajmuje się front end a nie backend i nie jestem fullstack 🙂

Dosyłam wiadomość ss pisania do ciebie na steam..

52893228_353201985524376_3901766634938826752_n.jpg

Przepraszam, ale sam na swoim portfolio oferujesz systemy CMS oraz w jaki sposób chcesz proponować zarządzanie kogoś sklepem jeżeli nie znasz budowy PHP.

Więc jeżeli oferujesz CMS

,,Własna aplikacja webowa rozwiąże wszystkie problemy z działaniem Twojej strony." hmmmmmmmmm?

obraz.png.b48d5fbbe17ad61ae3e8625f85f8a8ff.png

 

43 minuty temu, sitefuture napisał:

Wczoraj w nocy pewna osoba sprawdzała mi ten plugin, który nawet nie działał poprawnie na czystym serwerze testowym i jej słowa to "plugin do du*y moim zdaniem i problem jest z całym mysql w tym pluginie,

[devlogic_war.smx] [System Druzyn] Wystąpił błąd w funkcji `DB_SelectID_Callback`. Error: Lost connection to MySQL server during query
Na bazie z mojego dedyka miałem sklepy i pluginy które mają 20x więcej zapytań i nigdy nie przerwało połączenia
100% wina pluginu"..

Przypadkiem w umowie nie było podpunktu o udostępnianiu pluginu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Matix8981 co do tego tematu ma moje portfolio i co oferuję? bo nie rozumiem?

I co cię interesuje umowa ty ją zawarłeś czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Przed chwilą, sitefuture napisał:

@Matix8981 co do tego tematu ma moje portfolio i co oferuję? bo nie rozumiem?

I co cię interesuje umowa ty ją zawarłeś czy co?

Nawiązuje do tematu ,,"Programiści" - Żenada" więc chyba pisałeś o sobie. Wypowiadasz się na tematy o których nawet nie masz pojęcia tak samo było z maksymalną ilością połączeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Matix8981 napisał:

Nawiązuje do tematu ,,"Programiści" - Żenada" więc chyba pisałeś o sobie. Wypowiadasz się na tematy o których nawet nie masz pojęcia tak samo było z maksymalną ilością połączeń

Wybacz ale temat dotyczy waszej pracy a szczególnie autora tego pluginu.. oraz naucz się czytać ze zrozumieniem "@Robertt stworzył temat na pewnym forum - LINK i chciał mi udowodnić że to wina hostingu nie pluginu a co się okazało? po 10 minutach na email dostałem nową wersję pluginu która jakimś cudem działała" - a poprzednia jak nie działała tak nie działa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja nie lubię takich tematów, jednak jestem zmuszony się wypowiedzieć, oczywiście  @Bioły & @Matix8981 ja was zbytnio nie znam, @Roberrt były z tobą kiedyś sprzeczki na słowa jednak też nie szukam sobie wrogów ale czemu robicie z kolegi debila? Bądź osoba która mu to sprzedała.

 

@sitefuture się zgłosiło wczoraj do mnie ponieważ nie możecie mu z niczym pomóc i nie może otrzymać supportu do pluginu który mu sprzedaliście.

 

3 godziny temu, Roberrt napisał:

Za błędy w konfiguracji serwera nie odpowiadam czytaj. Max user connections

 

Testowane było na czystym nowym serwerze ze stabilnym sourcemodem, dodatkowo by się upewnić że nie będą problemy z mysql i z pluginem to zainstalowałem mój plugin na rangi by sprawdzić czy wszystko śmiga na serwerze oraz mysql, otóż to, wszystko pięknie śmiga zatem wziąłem mysql z mojego dedyka i podpiąłem pod ten wasz plugin, nigdy w życiu nie było mowy o przerwaniu połączenia bądź niestabilności, 24/7 uptime 100%.

Jako iż siedzę w tym już dosyć spory czas i mam pewne doświadczenie może nie aż tak ogromne jak wy macie ale wystarczyło mi by zdiagnozować ten plugin.

Zanim przejdę dalej wy jako strona/firma czy w ogóle serwis który coś takiego sprzedaje, macie obowiązek jeżeli chcecie by wasza "marka" bądź strona miała dobrą opinie mieć lepsze podejście do klientów, lepsza pomoc, lepsza support a nie że biorę hajs i mam wyjebane niech sobie radzi sam. Tak to nie działa, na przykład gdy mojemu klientowi coś nie działa bądź są błędy jakiekolwiek, siadam o pomagam mu nawet jezeli miałoby to trwać kilka godzin, czy to z konfiguracją pluginu, poprawą kodu ponieważ coś źle odpowiadało i tak dalej i tak dalej, taki powinien być support danej strony po zakupie modyfikacji, wy gościa olaliście nie odpisywaliście mu ani nic, jakim cudem chcecie zdobyć więcej klientów bez obowiązkowej pomocy. 

Plugin nie działa prawidłowo, mysql przerywa połączenie przy niektórych eventach, są błędy w kodzie oraz wiele warningów (Sitefuture mi dał fragmenty niektórych rzeczy) np screen z kompilatora, nawet pobrał najnowszego SM compiller i przy skompilowaniu dalej było to samo.

 

Dziwie się tez że plugin który ma ponad 2k linijek nie ma automatycznego tworzenia tabel mysql? Przecież to jest najbardziej prosta rzecz z wszystkich i mega pomocna dla każdego klienta kto wykupi od was daną modyfikację.

 

Również kodowanie znaków w mysql mnie zdziwiło

Cytat

COLLATE='latin1_swedish_ci'
ENGINE=InnoDB

 

Ja jako osoba postronna, spędziłem 2 godziny by postarać się pomóc waszemu klientowi, jestem pewien że gdybyście zrobili to samo i poprawili swoją modyfikację bądź pomogli jak tylko możecie, tego wątku by nie było a sprawa nie miała by nawet miejsca.

Również nie zbaczajcie od Tematu i nie naciskajcie gościa o to co umie i to czego on nie umie, ani jego strony internetowej bo on tutaj chce pomocy z pluginem który zakupił od was a nie opini na temat co robi i jak robi oraz czym się zajmuje.

 

Nie szukam w was wroga w żadnym z was trzech bo naprawdę nic do was nie mam, chcecie "dobrze" jednak Support powinien być na lepszym poziomie.
PS: Waszego pluginu nie mam, z serwera został usunięty sitefuture dał go tylko i wyłącznie na te 2 godziny bym mógł zdiagnozować problem, wierzyć mi na słowo nie musicie jednak nie mam zamiaru nikogo okłamywać ani wykorzystywać cudzych prac 🙂.

 

 

  • Lubię to! 3
  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Roberrt napisał:

u mnie działa, takie rzeczy nie wyciąga się na tematy publiczne tylko na pw "kolega" nie kontaktował się zemną od miesiąca przez steama

To skoro piszę on takie rzeczy i domaga się pomocy na forach, to ciężko jest napisać mu na PW o inną metodę kontaktu i mu pomóc, potraktować go jak klienta nie jak śmiecia?
Pisał że do ciebie pisał i ty mu nie odpisywałeś ty ponoć nic nie otrzymałeś, to skoro gościu piszę nawet do twoich administratorów strony to wypadałoby trochu się ogarnąć i mu w końcu pomóc, napisać o np inną formę kontaktu byś mógł mu pomóc, razem z nim wejść na jego serwer, popatrzeć co jest nie tak i tak dalej....

Tak powinniście działać jako strona i support, bez przesady..

 

Gość wam za to zapłacił sporą sumkę nie możecie tak robić, wstyd trochę panowie ;/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega future site dał screena że tydzień w tydzień próbuje się przez steama skontaktować. Tak jak napisał Mesiu, dobrze by było gdyby został zapewniony support klientowi aniżeli wypominanie tego co umie a czego nie umie i co sam oferuje

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Roberrt napisał:

typ mnie usunął z znajomych na steamie z tego co widze lol i niby on tak się domaga support no plis

1bjX7zh.png

 

Tak, z tego co wczoraj z nim pisałem skoro masz go daleko i głęboko gdzieś i zabrałeś pieniądze i nie chcesz mu pomóc to cię usunął bądź zablokował no i ma zamiar odzyskać pieniądze bądź nie wiem, mieliście ponoć jakąś umowę więc mam przeczucie że pieniędzy mu i tak nie oddacie, ale to już nie moja sprawa. 
Pisałem ci wyżej co i jak, inna metoda kontaktu, dogadanie się na spokojnie, nie masz Robert 12 lat, pomyśl głową.

  • Dobry pomysł! 1
Przez Vasto_Lorde,

Ja chciałbym tylko podkreślić ostatnie zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak prywatnie, ale na forum ze 3 razy prosił o kontakt z którymś członkiem pluginysm na czacie, a stałymi bywalcami na naszym czacie wszyscy we trójkę jesteście

Przez Mesharsky,

dodatkowo kontaktował się z administratorem strony pluginysm i też go olał po "moment" bądź "chwila" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj @Roberrt mój Nick steam zaczyna się od MF. A nie site i up dałem screena jak do ciebie pisze na steam oraz pisałem do bioły i pisał mi że do ciebie zadzwoni i wogol3 i wczoraj też z nim pisałem aby to naprawił napisał mi że musi jedna sprawe z Tobą skonsultować po czym już nie odpisuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już screena pokazujesz to pokazuj całego ...

Oraz pisze do ciebie od 30 stycznia tego roku oraz ostatnio pisałem u was na czacie na stronie I też żadnej pomocy.

Screenshot_20190228-172254_Steam.jpg

Screenshot_20190228-172350_Steam.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Roberrt napisał:

nie zamierzam się kłócić, wiadomość wysłana do @Bioły:

ckukQ9s.png
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! widać że nie chce tego załatwić jak facet z facetem.

 

+ złamałeś podpisaną umowę w dwóch punktach więc sory bardzo gdybyś był ze mną w 100% uczciwy to by nie było żadnego problemu

czekam na odpowiedź od firmy paypal, z tego co widzę mogę ten "zwrot" zmienić na "roszczenie prawne" 🙂

Oraz żaden punkt z umowy nie został złamany przez ze mnie tylko przez Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Przed chwilą, sitefuture napisał:

Oraz żaden punkt z umowy nie został złamany przez ze mnie tylko przez Ciebie.

Żaden??

  • Udostępnianie pluginu
  • Podpisanie wartości intelektualnej przez ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plugin jest podpisany pod autora to po 1. A po 2 do pluginu mam wszelkie prawa autorskie które zostały mi przekazane i jest to zawarte w umowie A o dalszej sprzedaży czy udostępnieniu jest mowa o sprzedawcy A nie nabywcy.  A po 3 był jedynie przekazany do weryfikacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociaż by ten "Strony przez czas trwania umowy zobowiązują się do pozostawania w kontakcie odnośnie postępów prac oraz warunków realizacji dzieła.", "Przyjmujący Zamówienie wykona umowę samodzielnie przy pomocy własnych narzędzi i materiałów lub za pomocą osób przez siebie wskazanych gwarantujących należyte wykonanie umowy. "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta dyskusja raczej nie będzie miała najmniejszego sensu, SiteFuture nie odzyska pieniądzy ani pomoc nie zostanie mu udzielona.

Nie rozumiem czemu zostały wytykane rzeczy o złamanie umowy skoro złamał ją dopiero wczoraj w nocy jak przez 2-3 tygodnie mieliście go w gdzieś, trochu wstyd to wypominać. Trzeba było zapewnić mu należny support. Jeżeli nie zapewniacie supportu po zakupie pluginu, napiszcie to gdzieś na swojej stronie by było jasne dla każdego.

 

Chociaż on mi nie przesłał całego kodu źródłowego pluginu (whatever)

 

Temat chyba uważam za zamknięty, bo i tak skończy się to na tym że jedna osoba mówi jedno a druga drugie i tak pozostanie.

Może dogadacie się na PW, mam nadzieję.

 

 

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Dodaj nową pozycję...