Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Master

[CS:GO] Testowanie piosenek Abner Res

Recommended Posts

Posted (edited)

Opis

 

Prosty plugin, który umożliwia w łatwy sposób odtwarzanie piosenek z pluginu: https://github.com/abnerfs/round_end_sounds
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. 

 

Komenda

 

!testmusic - otwiera menu

 

Plugin

 

Spoiler

#include <sdktools>
#include <clientprefs>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public void OnPluginStart()
{
	RegAdminCmd("sm_testmusic", CMD_Menu, ADMFLAG_ROOT);
}

public Action CMD_Menu(int client, int args)
{
    MusicMenu().Display(client, 0);
    return Plugin_Handled;
}

Menu MusicMenu()
{
    Menu menu = new Menu(Menu_Handler);
    menu.SetTitle("Muzyka:");

    ConVar cvar = FindConVar("res_tr_path");

    char sBuffer[64];
    cvar.GetString(sBuffer, sizeof(sBuffer));

    char sPath[PLATFORM_MAX_PATH];
    Format(sPath, sizeof(sPath), "sound/%s/", sBuffer);

    DirectoryListing pluginsDir = OpenDirectory(sPath);

    if(pluginsDir != null)
    {
        char fileName[128];
        while(pluginsDir.GetNext(fileName, sizeof(fileName)))
        {
            int extPosition = strlen(fileName) - 4;
            if(StrContains(fileName, ".mp3", false) == extPosition)
            {
                char sSoundName[512];
                Format(sSoundName, sizeof(sSoundName), "%s/%s", sBuffer, fileName);
                menu.AddItem(sSoundName, sSoundName);
            }
        }
    }

    delete pluginsDir;

    return menu;
}

public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int param2)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_End:
        {
            delete menu;
        }
        case MenuAction_Select:
        {
            char sSound[512];
            menu.GetItem(param2, sSound, sizeof(sSound));

            Handle hVolumeCookie = FindClientCookie("abner_res_volume");

            char sCookieValue[11];
            GetClientCookie(client, hVolumeCookie, sCookieValue, sizeof(sCookieValue));

            if(StrEqual(sCookieValue, "") || StrEqual(sCookieValue, "0"))
                Format(sCookieValue , sizeof(sCookieValue), "%0.2f", 0.75);

            float fVolume = StringToFloat(sCookieValue);

            delete hVolumeCookie;

            ClientCommand(client, "playgamesound Music.StopAllMusic");

            PrecacheSound(sSound);

            EmitSoundToClient(client, sSound, _, _, _, _, fVolume);

            PrintToChat(client, "-------------------------------------------------");
            PrintToChat(client, "Piosenka: %s", sSound);
            PrintToChat(client, "Głośność: %f", fVolume);
            PrintToChat(client, "-------------------------------------------------");

            MusicMenu().DisplayAt(client, GetMenuSelectionPosition(), 0);
        }
    }
}

 

 

 

Master_PlayMusic_Test.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edited by Master
  • Lubię to! 3
  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja

  • Poprawiono błąd z Precache piosenek
  • Dodano zatrzymanie dźwięków przy wyborze 

 

 

  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...