Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
d0naciak

Podział na małe i duże mapy w vote

Recommended Posts

Witam! Szukam jakiegoś pluginu który pomoże mi podzielić mapy na małe i duże, konkretniej - np. do 12 graczy w vote mają wyświetlać się tylko małe mapy, powyżej 12 graczy mają w vote być już same duże mapy. Próbowałem korzystać z UMC, jednak już drugi raz podejrzewam ten plugin o crashowanie serwera, stąd szukam jakiejś alternatywy, może być nawet jakiś odpowiednik w stylu /malamapa, byle by dać jakoś graczom możliwość grania też na tych małych mapach. Ktoś coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
}

public Action Event_RoundStart(Event event,const char[] name,bool dontBroadcast)
{
	Check();
}

void Check()
{
	if (GetClientCount(true) < 12) {
		ServerCommand("sm_cvar mapcyclefile malemapy.txt");
	}
	else {
		ServerCommand("sm_cvar mapcyclefile duzemapy.txt");
	}
} 

 

w void Check() masz tam mapcyclefile tzn nazwa pliku z którego ma pobierać mapy więc musisz zrobić sobie 2 pliki np. malemapy.txt i duzemapy.txt i dodać do nich mapy które chcesz aby były do dwunastu graczy i od więcej niż 12 graczy.

  • Lubię to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktychoo, nie zwróciłem uwagi że standardowy mapchooser w gruncie rzeczy korzysta z ConVara, myślałem że mapcyclefile w maplists.cfg zawsze wskazuje na mapcycle.txt. Przetestuje to jutro chłopaki i dam znać co i jak, tymczasem lajk poleciał ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, BulgaR napisał:

A jak sprawa się ma z "mapchooser_extended", da się to tam jakoś zrobić?

Jak korzystałem z mapchooser`a to również brał mapy z mapcycle.txt zawsze możesz spróbować 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.08.2019 o 13:14, Brum Brum napisał:

Jak korzystałem z mapchooser`a to również brał mapy z mapcycle.txt zawsze możesz spróbować 😉 

 

Tylko że "mapchooser_extended" nie korzysta z mapcycle.txt więc nie bardzo wiem gdzie to można by zrobić 😞

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, BulgaR napisał:

 

Tylko że "mapchooser_extended" nie korzysta z mapcycle.txt więc nie bardzo wiem gdzie to można by zrobić 😞

a z czego korzysta? Gdzie mapy dodajesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Widzę, że plugin przy starcie ustawia plik skąd czyta mapy.

decl String:mapListPath[PLATFORM_MAX_PATH];
	
BuildPath(Path_SM, mapListPath, PLATFORM_MAX_PATH, "configs/mapchooser_extended/maps/%s.txt", g_GameModName);
SetMapListCompatBind("official", mapListPath);

Musiałbyś zedytować mapchoosera i zrobić to samo co wyżej. Hookujesz roundstart sprawdzasz ilość graczy i jeżeli jest >= x ustawiasz na inne mapy. To chyba tyle
@BulgaR 

Edited by Brum Brum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...