Skocz do zawartości
d0naciak

Podział na małe i duże mapy w vote

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Szukam jakiegoś pluginu który pomoże mi podzielić mapy na małe i duże, konkretniej - np. do 12 graczy w vote mają wyświetlać się tylko małe mapy, powyżej 12 graczy mają w vote być już same duże mapy. Próbowałem korzystać z UMC, jednak już drugi raz podejrzewam ten plugin o crashowanie serwera, stąd szukam jakiejś alternatywy, może być nawet jakiś odpowiednik w stylu /malamapa, byle by dać jakoś graczom możliwość grania też na tych małych mapach. Ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spoiler
public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
}

public Action Event_RoundStart(Event event,const char[] name,bool dontBroadcast)
{
	Check();
}

void Check()
{
	if (GetClientCount(true) < 12) {
		ServerCommand("sm_cvar mapcyclefile malemapy.txt");
	}
	else {
		ServerCommand("sm_cvar mapcyclefile duzemapy.txt");
	}
} 

 

w void Check() masz tam mapcyclefile tzn nazwa pliku z którego ma pobierać mapy więc musisz zrobić sobie 2 pliki np. malemapy.txt i duzemapy.txt i dodać do nich mapy które chcesz aby były do dwunastu graczy i od więcej niż 12 graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktychoo, nie zwróciłem uwagi że standardowy mapchooser w gruncie rzeczy korzysta z ConVara, myślałem że mapcyclefile w maplists.cfg zawsze wskazuje na mapcycle.txt. Przetestuje to jutro chłopaki i dam znać co i jak, tymczasem lajk poleciał ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, BulgaR napisał:

A jak sprawa się ma z "mapchooser_extended", da się to tam jakoś zrobić?

Jak korzystałem z mapchooser`a to również brał mapy z mapcycle.txt zawsze możesz spróbować 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.08.2019 o 13:14, Brum Brum napisał:

Jak korzystałem z mapchooser`a to również brał mapy z mapcycle.txt zawsze możesz spróbować 😉 

 

Tylko że "mapchooser_extended" nie korzysta z mapcycle.txt więc nie bardzo wiem gdzie to można by zrobić 😞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, BulgaR napisał:

 

Tylko że "mapchooser_extended" nie korzysta z mapcycle.txt więc nie bardzo wiem gdzie to można by zrobić 😞

a z czego korzysta? Gdzie mapy dodajesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że plugin przy starcie ustawia plik skąd czyta mapy.

decl String:mapListPath[PLATFORM_MAX_PATH];
	
BuildPath(Path_SM, mapListPath, PLATFORM_MAX_PATH, "configs/mapchooser_extended/maps/%s.txt", g_GameModName);
SetMapListCompatBind("official", mapListPath);

Musiałbyś zedytować mapchoosera i zrobić to samo co wyżej. Hookujesz roundstart sprawdzasz ilość graczy i jeżeli jest >= x ustawiasz na inne mapy. To chyba tyle
@BulgaR 

Edytowane przez Brum Brum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...