Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
GoriX

[Rozwiązane] Plugin csgo awp

Recommended Posts

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

char g_sWeaponsCanUse [][] =
{
	"weapon_knife",
	"weapon_decoy",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_smokegrenade",
	"weapon_molotov",
	"weapon_incgrenade",
	"weapon_awp"
};

public void OnPluginStart() 
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i))
			OnClientPutInServer(i);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse);
}

public void OnClientDisconnect(int client)
{
	SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse);
}

public Action WeaponCanUse(int client, int weapon)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	char weapons[32];
	GetEdictClassname(weapon, weapons, sizeof(weapons));
	
	for(int i = 0; i < sizeof(g_sWeaponsCanUse); i ++)
	{
		if(StrEqual(g_sWeaponsCanUse[i], weapons))
			return Plugin_Continue;
	}
	
	return Plugin_Handled;
}

stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...