Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Jokersik

[Rozwiązane] Blokowanie broni

Recommended Posts

Witam, mam problem z zablokowaniem DGL na mapie awp_lego_2 wgrałem plugin Weapon Restrict i ustawiłem cvar na "0" dla DGL w configs "test" oraz "te" i jak sie mozecie domyślić nie dziala. Możliwe ze coś robię zle 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakładam, że to serwer Only AWP

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

char g_sWeaponsCanUse [][] =
{
	"weapon_knife",
	"weapon_decoy",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_smokegrenade",
	"weapon_molotov",
	"weapon_incgrenade",
	"weapon_awp"
};

public void OnPluginStart() 
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i))
			OnClientPutInServer(i);
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	SDKHook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse);
}

public void OnClientDisconnect(int client)
{
	SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse);
}

public Action WeaponCanUse(int client, int weapon)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	char weapons[32];
	GetEdictClassname(weapon, weapons, sizeof(weapons));
	
	for(int i = 0; i < sizeof(g_sWeaponsCanUse); i ++)
	{
		if(StrEqual(g_sWeaponsCanUse[i], weapons))
			return Plugin_Continue;
	}
	
	return Plugin_Handled;
}

stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

  • Lubię to! 2
  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Pomoc udzielona

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...