Skocz do zawartości
Jonkey

[Rozwiązane] Plugin odpowiadający za odtworzenie dźwięku po wejściu na serwer

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak jak w tytule szukam sposobu by odtworzyć dźwięk gdy tylko ktoś wbije na serwer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! 1
Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

public void OnMapStart()
{
	AddFileToDownloadsTable("sound/dzwiek.mp3");
	PrecacheSound("dzwiek.mp3", true);
}
  
public void OnClientPostAdminCheck(int client)
{
	for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsValidClient(i)
			EmitSoundToClient(i, "dzwiek.mp3", _, _, _, _, 0.5);
}
                                  
stock bool IsValidClient(int client)
{
	if(client <= 0 ) return false;
	if(client > MaxClients) return false;
	if(!IsClientConnected(client)) return false;
	if(IsFakeClient(client)) return false;
	return IsClientInGame(client);
}

 

 

Edytowane przez Yamakashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyskakuje błąd przy kompilacji 

 

witamy.sp(17) : error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak plugin wszystko ładnie działa ale pojawia się problem bo nie odtwarza to z konsoli

[Sound] S_StartSound(): Failed to load sound 'witamy.mp3'. File is missing from disk or is invalid.

 

Dodam tylko tyle że wszystko jest na serwerze i ścieżka jest właściwie podana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyślij swój aktualny kod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

public void OnMapStart()
{
    AddFileToDownloadsTable("sound/witamy1.mp3");
    PrecacheSound("witamy1.mp3", true);
}
  
public void OnClientPostAdminCheck(int client)
{
    for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
        if(IsValidClient(i))
            EmitSoundToClient(i, "witamy1.mp3", _, _, _, _, 0.5);
}
                                  
stock bool IsValidClient(int client)
{
    if(client <= 0 ) return false;
    if(client > MaxClients) return false;
    if(!IsClientConnected(client)) return false;
    if(IsFakeClient(client)) return false;
    return IsClientInGame(client);
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[Sound] S_StartSound(): Failed to load sound 'witamy.mp3'. File is missing from disk or is invalid.

Z tego można wywnioskować, że jednak plik nie pobrał się poprawnie do Twojego folderu CS:GO. Jeszcze raz sprawdź czy na FTP serwera istnieje plik, skompiluj jeszcze raz ten plugin, wgraj go na serwer, zrestartuj serwer, wejdź na serwer. Potem sprawdź czy dźwięk się odtwarza i czy masz go lokalnie w swoim folderze z CS:GO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

plik w ogóle nie chce się pobrać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na pewno plik na FTP nazywa się tak samo jak w pluginie? Ponieważ w błędzie masz welcome1.mp3 a w pluginie welcome.mp3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak samo jest 

 

edit Dobra naprawiłem udało się okazało się że to tylko u mnie występuje problem z pobieraniem plików

Edytowane przez Jonkey

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w server.cfg napewno masz podany dobry link do fastdl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Pomoc udzielona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...